Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTD : Nikdykde 55.
Autor
Benetka
Ako už napísal hen ten oný súdruh Jirásko: Proti všem!
A stejně tak i Slávek navzdory stále stupňující se bolesti těla staví se rázně proti všem protivenstvím světa vůkol. I když jako už mnohokrát předtím má před sebou otázku co bolí více? Duše nebo tělo?! No jo no... Diagnóza od dochtora zní skříplý nerv v páteři. A tak poslední cca. tři týdny jsou... Peklo? Na to nezabírá prostě nic... Téda - hašiš maryjánku LSD e.t.c. nezkoušel... Ale možná... Možná trochu Lásky...? Aneb ZA TROCHU LÁSKY ŠEL BYCH SVĚTA KRAJ......
Ono nakonec... Co je bolest těla proti bolesti duše? Nic. A v tomto jsou spolu se ZLATOHNĚDOU zcela zajedno. Příjde a zeptá se Slávi - co zádíčka? No co? Bolí. To ma mrzí. A pohladí ho. Nemusí SEDMIKRÁSKO. A co Ty? Jak je? Dobre Slávi. Ale protože si z blízka hledí navzájem do očí tak oba vědí. Na hovno Slávi opraví se nakonec. Pohladí Ji po vláskách a Ona sklopí zrak. Lásko moje - vzpomeneš si někdy až umřu? Optá se Jí. Ano. Ale ty neumřeš Slávi... Ach!!! Já budu žít na věky na druhým břehu řeky......
Mezitím mu v soukolí života navíc ještě prokluzuje Lvice. Nemá to v životě holka lehké. Snad ještě víc než mnoho jiných. Snaží se ze všech sil aby jí alespoň částečně byl ku pomoci. A tak když mu před týdnem napsala že je o dvě vesnice dál na koncertě nazvaném Obětem tornáda a že se nemá jak dostat domů a jestli pro ni nepřijede tak_! Jo sakra! I přes bolest co má jej nakonec přinutila s ní tančit až do tří do rána a pak ji vezl domů. A prý že: Pojď! Zahrajem si spolu šachy! To nevymyslíš!!! Atraktivní mladá krásná milá vtipná chytrá blondýnka zve vyjímečně střízlivého Slávka ku hře! LoL!
Takže to neklaplo.
Ale včera jí psal že se mu o ní zdálo:
Její dům a její kožená sedačka. Jako ta Eva mu podává jablko. Je obrovské! A on jako ten Adam přijímá. Pak si všimne že má až na jeden jediný pramínek zcela vyholené vlasy. Ty ses ostříhala?! Proč sakra!? Odpověď zněla: To je teď kůl a sexy.
Když jí o tom napsal tak v reálu odpověď zněla: A kde jsem měla ten kůl? :o
Včera taky hned za bytovkou kde Slávek přežívá konal se Guláš Cup Hrušky 2021 s mottem Dolní Krčma BUDE STÁT! Čili veškerý výtěžek z akce jde na obnovu dolní hospůdky. Slávek šel. Slávek přispěl. Slávek trpěl jako zvíře lapené v pasti x 3. Jo. Potkal spoustu lidiček které zná. Ale u stolu seděl sám. Kroutil se bolestí x 2. Prostě... Je to svinský introvert a děsně náladový živočich a tak... A tak to tak taky vypadalo. Kde kdo byl s někým jen on sám se sebou...
Dnes byl na "tradiční" nedělní procházce. Jel na kole. Sám - jak jinak. Adámek už dávno není a... A ani 1/3 Hrušek už není... Nevěrník pak zakotvil v horní hospůdce hned vedle stolu štamgastů. A slyší jak jeden řiká:
Hned po sametovej revoluci zme s firmů jeli do rakúska na kúzelníka. Kolegovi vzal hodinky z ruky hodil ich do černého pytlíka a kladivem do teho mlátil. Hodinky zmizly. A druhý deň v rakúsku zme si na benzínce dávali kafé a koblížek. A ten kolega vzal ten koblížek kúsl do něho a co myslíš že v něm bylo? Dotázaný celý doblblý odpověděl: Ty hodinky?! Nééé!!! Marmeláda!!! A celá hospoda se dala do smíchu... No a... Kde skončily ty hodinky? To do fčílku nikdo neví......
Toš tak.
A zítra začíná
DEN NOVÝCH ZAČÁTKŮ
A ten den bude i navzdory tomu že už třeba Slávek nebude...
7 názorů
Posílám opožděně kus lásky expresní poštou!!! A tip a přání, ať to přejde. Pá a.
Bene, drzostí by bylo, kdyby někdo označil tvůj příspěvek jako drzost.
Bene....skvělé!!!.....(až na ten skříplý nerv samo)...parádně jsi uchopil téma....*/****************************
Přeju úspěšný Den nových začátků! /bez ústřelu/...
ako zvyčajne krížom cez srdce ...***
přesně, každý den je nový začátek... v přítomnosti.
výborně ti to píše ;)