Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3x rozdíl muž a žena
Autor
netWoor
Žena má poslední slovo vždycky.
Ač vám to přijde nelogický,
muž když se v hovoru vrátí zpátky,
je to jen začátek nové hádky.
***
Rozdíly ženy a muži jsou k nevíře.
Seznámím vás s jedním.
Po jídle ženy vždy umyjí talíře,
no a muži před ním.
***
Některé rozdíly jsou vážně nepěkné,
Proč ženy nemůžou požádat o paži?
Když žena před mužem s žádostí poklekne,
chlapi se obvykle na to šup obnaží.
10 názorů
Radovan Jiří Voříšek
26. 09. 2021síla, zvlášť 3
nerada sa miešam do cudzej debaty, ale keďže som žena musím reagovať - ujsť s predavačom šijacích strojov? Takú chcem vidieť...
blacksabbath
23. 09. 2021Kamamuro, já jeden koment....ty jeden koment...fifty-fifty.......další debeta na toto téma je bezpředmětná:-)))))
blacksabbath - tys v tom ale nadělala zmatek, jistě ovšem neúmyslně. ;-)
fifty-fifty znamená v ženském pojetí toto - po rozvodu mi připadně dům a auto, zatímco ty zaplatíš dluhy. A každý měsíc mi desátého pošleš padesát tisíc, a třicátého zase padesát tisíc (odtud pochází ono fifty-fifty).
Muž a počítač se neliší nijak - většinou si dokonale rozumějí. Ověř experimentálně - dej chlapovi počítač a dost her a filmů, a časem přestane ženské úplně potřebovat.
No a jak se liší žena a počítač? Zásadně! Počítač má narozdíl od ženy predikovatelné výstupy a nevyžaduje ke své činnosti nic jiného než elektřinu. Jo - a neuteče vám znenadání s prodavačem šicích strojů!
mne sa najviac páči druhá, pretože muži zbytočne nestrácajú čas nezmyselným upratovaním ako ženy ( ja nie)
je skvelé umyť tanier až keď ho potrebujem
blacksabbath
22. 09. 2021Čím se liší muž a počítač? Počítači stačí všechno říct jen jednou.
Jak definují muži vztah "fifty-fifty"? Vy vaříte - my jíme; vy uklízíte - my děláme binec; vy žehlíte - my mačkáme.
:-))))..................*/*************
Ta poslední je opravu velice vyvedená.
Obnažil jsem svoje dásně v úsměvu. Asi takhle: :-)