Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBejvá i krutější
Autor
Norsko 1
Bejvá i krutější
Dobře Rosťo, musím tě pochválit
ty mé druhé lepší já
Poslechni si i názor druhý strany
a nepij pořád to pivo
Napsal jsi
dobrou báseň
ale to je asi tak to jediný
co nás spojuje
a o čem
my dva
se dneska večer můžeme bavit
7 názorů
gabi - tak to se mi ulevilo! Já jsem myslel, že už u mě propuká senilita, a že spolu máme nějaký spor, ale nemohl jsem si zaboha vybavit který, kdy začal, a o čem vlastně je. Musím si začít všechno psát.
gábi - eh... ? Teď jsi mě trochu polekala, to se přiznám bez mučení. Co se děje???
gabi tá istá
01. 11. 2021KAMAMURA
to ti závidím
v tvé hlavě žijí jen dvě autonomní entity
ve své hlavě
jsem jich napočítal jedenáct
někteří zůstávají
jiní přicházejí a odcházejí
večer rozbijí v mé hlavě tábor
postaví stany
srazí vozy do vozové hradby
ojnice svážou řetězy
uvnitř si opékají
uloveného koloucha nebo kradenou slepici
vyprávějí si různé příběhy
hrají na rozličné nástroje
někdy se hádají
dokonce perou
Shodnout se na tom, že nějaká báseň je dobrá - to opravdu není málo. Je to výchozí bod pro další a hlubší porozumění. Tip.
To ti závidím, že v tvé hlavě žijí jen dvě autonomní entity. Já jsem jich ve své hlavě napočítal nejméně jedenáct, někteří zůstávají nastálo, jiní přicházejí a odcházejí, a nevím proč. Někdy se mi zdá, že večer rozbijí v mé hlavě tábor, postaví stany, srazí vozy dokola do vozové hradby a ojnice svážou řetězy, a uvnitř si opékají uloveného koloucha nebo kradenou slepici, a vyprávějí si různé příběhy, hrají na rozličné nástroje, a někdy se hádají, nebo dokonce perou.
Občas stačí jenom zapnout mobil a nahrát, co se od jejich ohně ozývá, a mám další příspěvek na Písmáka hotový, aniž bych musel hnout prstem!