Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBon apetit
Autor
Norsko 1
Bon apetit
Leží tu přede mnou tři dny volna
jako nějaká tajemná rovinatá step
plná trávy
a neznámých živočichů
Tři dny volna
plná
šťávy
a kvalitního myšlení
Chimérám
vstup zakázán !
Tak
pravou nohou.
A s chutí do toho !
27 názorů
Bubliny beru jako fakt, jako zlo současné doby. Když chci, jsem opravdu k nezastavení, ale pokud se mnou nechceš komunikovat, nikdy se nevnucuji jako Kamamura.
Norsko - musím přiznat, že se v tom sám ztrácím. V poslední době se snažím diskutovat i kritizovat najednou, aby mě nemohli vyhazovat ani ti, co v kritikách diskutují, ani ti, co v diskuzích kritizují. Možná ale zase sjednotím oba tábory, a poženou mě všichni "sviňským krokem", jak se někdy říká.
BTW volno je velmi příhodný čas na to, dorazit dlouhodobé pracovní úkoly, protože člověka nevyrušují klienti a kolegové. Sám mám přes víkend v plánu pohnout jednou migrací dat.
Norsko 1 - různí lidé mají různé motivace. Znám to z vlastní zkušenosti, také jich několik mám! ;-)
Alenakar - pozoruhodně slabé tvrzení (myslím to z 08:29:13), splňuje vůbec Popperův princip falsifikovatelnosti?
S tvrzením z 11:24:52 souhlasím jen v tom smyslu, že "Google je dobrý sluha, ale špatný pán", ale to je oheň, kuchyňský nůž a volný trh také, a přesto je apriori nezatracujeme. V této souvislosti doporučuji všem velmi zajímavý dokument Netflixu "Social Dilemma", které zpracovává téma sociálních bublin a fenoménu zvaného jako "Confirmation bias" velmi informativní a zábavnou formou.
Mimochodem, link na ten dokument jsem našel na Googlu.
Byl bys raritou, kdybys dnes nepatřil do nějaké bubliny. "Obýváš" svou bublinu jako každý druhý a ta bublina se dá vcelku přesně definovat podle tvých děl, kritik a preferencí.
Spopusta důležitých věcí, které jsou v knihách, nejsou na Googlu. A navíc - vyhledávač googlu je umělá inteligence, která tě má přečteného. Nabízí ti jen informace na míru právě pro tebe. Ty ale potřebuješ pravý opak - vystoupit ze své bubliny. Google tě do té bubliny uzavírá.
V intuitivním vnímání nekonečna a v sérii doteků na kolem plovoucí múzy
"Chimérám vstup zakázán"... Tak to už jsme tady dva realisté a racionalisté. Doufám, že sis vypracoval podrobné plány na to, jak nečekané volno racionálně využít. Nejlepší by bylo se vzdělávat, nebo jít do posilovny. Tip.
dievča z lesa
03. 11. 2021už je asi po ... nevadí***
blacksabbath
03. 11. 2021Tožsitojaksepatříužij!..:-)))
Ty se máš!!! Užij si to! Ať je to šťavnatý a zvířena ať je nádherná a něžná...