Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMluv, dokud tě slyším...
03. 11. 2021
20
9
557
Autor
Debbi
Až jedenkrát se spletu až poztrácím svůj pel až nedořeknu větu tu kterous slyšet chtěl až všechno kolem zčerná a bude vonět blín věř byla jsem ti věrná jen ty jsi znal můj klín Víš nemám smutky ráda smutek je slepý kůň když pod víčka se vkrádá vypláčeš víc než tůň až dohraju svou roli kterou si se mnou hrál já nebudu již moci ty ale musíš dál Až jedenkrát se spletu až poztrácím svůj pel už nedořekneš větu tu kterous říct mi měl….
9 názorů
Dnes jsem se zařídil podle této básně.
Mluvil jsem, dokud nebylo pozdě - dnes ano, ačkoliv v minulosti mi to moc nešlo, takže vše nakonec dobře dopadlo. Ale bylo to o fous - nicméně to je znak zdařilého dramatu, všechno se stihne o fous, ale divák/čtenář trne do poslední chvíle.
Napadá mě, že na podobné téma má známá kapela Spirituál Kvintet pěknou píseň pojmenovanou "Správný slovo".
Blín je hezká rostlina.Jeho vůně je mi ale trochu záhadou...myslím v realitě,v básni Ti voní naopak moc pěkně.