Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProletariát
Autor
Norsko 1
Proletariát
Všechny revoluce stojí za jedno velký kulový
Jak dopadl Che Guevara Jsou ale někdy třeba
i v brutální formě Lenin abychom evolucí
ruce pryč dali od revolucí
a obrátili se k jádru
Podívali
se pravdě do očí
a zametli
si
před svým prahem
25 názorů
Což jenom dokazuje mou tezi, že nemístná stručnost vede k častým nedorozuměním (zatímco nemístná obšírnost vede k prázdné množině čtenářů nebo posluchačů) ;-D
annnie - právě, že to není fuk, když tě třeba při takové revoluci vezmou šavlí po hlavě (to se dá ale ještě psychicky zvládnout), ale co není nikomu jedno je, když dojde na jeho nejbližší. To je jedna z posledních věcí, kterých se na světě ještě doopravdy bojím.
fuska - nemáš se mi za co omlouvat, milá fusko, nepamatuji se, že bys mi něco kdy provedla. Zrovna mi to před hodinou říkala žena v kuchyni - neomlouvej se pořád, stádo pak získá dojem, že jsi slabší kus. Má pravdu, žena moje moudrá.
Tady vidíš, že přílišná stručnost je někdy na škodu, protože vede k nedorozuměním, o nichž se pomýlené strany často ani nedozví.
Jestli půjde kolem Dagmaram, můžeš jí říct, že jí to vzkazuju, ale nemusíš.
Pěkná replika, fusko!
Teď je otázka, kterou stranu prahu myslíš, a kde je to "před".
Pokud Norsko zametá před vlastním prahem zevnitř, nemusí nejen vycházet ven, ale dokonce ani otevřít vchodové dveře.
Nečekal bych, že se zrovna z tebe stane moralistický kazatel ;-)
Kdoví, třeba máš v mošničce ukrytou i kněžskou sutanu.
Co se revolucí týče - to se nám to mudruje a básní, když máme co žrát! Počkej, až se to změní - a soudě podle sdělovacích prostředků to nemusí ani tak dlouho trvat.
Protentokrát neexistuje, komunismus nehrozí
S laní rys tu ze studánky pije
Borovice ve větru si lomozí
Doporučuji shlédnout ruský seriál "Na křídlech impéria" a "Trockij". Oboje je na youtube.com.