Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStaré dopisy
Autor
Debbi
Já pamatuji dopisy
ty v obálce… a rukou psané
i vůni inkoustu a tuše
dnes jde to možná jednoduše
však postrádá to psaní v schránce
kousíček světla… kousek duše
A přesto, tak jak doba kluše
tak zbrkle, téměř přes mrtvoly
srdce je sval co tolik bolí
před léty, včera… nebo dnes
tak jak když zimou chřadne vřes
odejdou květy, zbydou stvoly
a kdybys vyletěl i z kůže
už ani voda nepomůže
Čteš večer staré dopisy
a nejen oči tě pak bolí…
16 názorů
Mělo to své kouzlo. Jako staré poštovní schránky a telefonní budky. Všechno zavál čas.
Marcela.K.
22. 11. 2021Při cenách za doručení - dnešní pošty, je jasné, že psaní dopisů se stalo luxusní záležitostí ;-)
Pěkně napsané. Do zásoby dopisních papírů a známek jsem ještě nedávno přispívala tetě, pořád někomu psala. :-)
Příjemná nostalgie z toho na mě dýchla, trochu třeba taková, jako ze Starých věcí, které tu má Diana, mimo jiné ..
Taky mám v šuplíčku podobnou básničku. Jmenuje se "Román v dopisech". Takže dávám tentokrát tip plný pochopení.
no neviem ako vám, ale mne ešte stále chodia upomienky a zelené zloženky...Dá sa aj to čítať po večeroch....
Jsem k tomu chtěl napsat něco osobního, ale pak jsem si řekl co je komu do toho. Takže to u mne něco vyvolalo, když nic tak sentimentální vzpomínky. Tipuju.
Tohle je absolutní krása.Smekám a uděluji tip.Tolik ceremonie.Jen tak dále.