Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýnimočná
Autor
gabi tá istá
Počúvam Chrisa Reu na yotube, mám ho dosť nahlas. Čosi sa mi marí, že Peťa dole kričí. Vypnem to a načúvam.
„Telefón!“
„Veď je len trištvtrte na šesť! To nemôže byť babka.“
„Neviem, ale volalo ti to dvakrát.“
Smejem sa na tom strednom rode. A naozaj. Mama.
„Mami, už si mi volala dvakrát?“
„Áno.“
„Prepáč, počúvala som hore pesničky, nečakala som ťa tak skoro.“
„Skoro. A keby neišiel s nami sprostý šofér, bola by som doma ešte skôr. Skrátili nám to o pol hodinu, lenže najskôr ten chmulo viezol Pádivú, potom Kolára a mňa nakoniec. Hovorila som, nech zaveze najskôr mňa, že to je desať minút. A on, somár sprostý, že to nemôže, to je proti smeru. Ale šak som mu to nedarovala.“
„Čo si mu povedala? Zavinšovala si mu do Nového roku?“
„Povedala som mu, že už mám svoj vek. Každý šofér to rešpektuje a vozí ma prvú, len on nie.“
„Mami, ale keď bol nový, nemohol vedieť, koľko máš rokov. Vyzeráš mlado, čo sa čuduješ,“ robím si srandičky.
„Chmulo jakýsi! Šak zostal potom pokropený.“
18 názorů
F.M.R.C.: Osobně považuji za určitý zlozvyk či chybičku i posílání hromadných avíz u komentíků. Aspoň tedy předpokládám, že je dostávají také ostatní pod dílky komentující kolegyně a kolegové. Možná by změna postupu nebyla špatným předsevzetím do nového roku. ;-)
gabi tá istá
27. 12. 2021za odvoz? pekne naložiť na chrbát a sám odnes, ak ich bude niekto chcieť :)
No tak to já také...a že jich je!Daruji zlozvyky a chyby za odvoz:-)
gabi tá istá
27. 12. 2021čože? a ja? no dobre, tak možno nejakú chybičku mám :)))
pozdravujem Andělka
black - ne ne, baby Zuzi nebude sedět v koutě :)
blacksabbath
26. 12. 2021no a co by si, Gabiko, čekala....že bude tiše sedět v koutě????:-))))))))))
Evženie Brambůrková
25. 12. 2021Já to umím taky. Někdy je to sranda, ale to ti lidé nevědí, když mě ještě neznají.
gabi tá istá
25. 12. 2021Evženie, to ona vie :)
Evženie Brambůrková
25. 12. 2021Jasně, pořádně ho podusit!!!
Já stejně tak trochu počítám s tím, že až se jednou mama pořádně na... (no však vieš), tak chytne řidiče za flígr a sedne si za volant sama... (možná lehce chmulovský smajlík, slovo nepoznám)
a tak nech,poviem jej, že si sa za ňu prihovoril :)
aleš-novák
25. 12. 2021jen ať klidně přehání...
nezdá sa ti, že to už preháňa? má len 93, ako bude so šoférmi zachádzať, keď bude mať sto? nie sú to jej poddaní :)
jo, někdy se ženy svým věkem chlubí...