Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNOVOROČNÍ PŘÁNÍ
Autor
vesuvanka
Přeji všem Písmákům hodně štěstí, zdraví, inspirace a tvůrčího elánu v novém roce 2022.
40 názorů
Dosud není odkryto třicet procent zasypaného města.
Mne nejvíc překvapilo to, že zkáza Pompejí nebyla náhlá. Devět hodin padaly úlomky pemzy a země se třásla. Asi polovina obyvatel usoudila, že bude lepší utéci, ta druhá polovina se zabarikádovala ve svých domech, snad také proto, aby chránila svůj majetek. Stálo je to žitvot.
Alenko, děkuji za zastavení a milé přání i vzpomínku :-))). Oba filmy o Pompejích jsem také viděla, ale už vloni. Byla jsem překvapena, že Pompeje jsou dále odkrývány. Asi před deseti lety jsem četla, že další práce na odkrývání města už pokračovat nebudou, protože stavby podléhají erozi vlivem počasí a náletových rostlin a nejsou finance na jejich opravy.
O vánočních prázdninách byla knihovna zavřená, takže mi tvoje Novoroční přání uniklo. Přeji tedy dodatečně hodně úspěchů v malbě i v propagaci turistických destinací a všech míst, které stojí za to navštívit. Když jsem v lednu sledovala v TV dva filmy o Pompejích, vzpomněla jsem si na tebe.
Zeanddrich E.
19. 01. 2022Díky,, a také přeji vše nejlepší v celém roce 2022:)
Jarmila_Maršálová
07. 01. 2022Jani díky)
Krásny nový rok i tobě, hlavně hodně zdraví, pohody a štěstí, a také inspirací k tvorbě.
Helen, Marti, Honzo a Inko, děkuji za milá přání, která opětuji :-))).
Zároveň děkuji všem tipujícím :-)))
Krásný rok 2022 Janičko - ať stále nacházíme důvod k úsměvu a inspiraci...!...
Jani, díky za milé přání a krásný obrázek. Také přeji vše nej do roku 2022, hlavně zdraví na těle i na duši.
Helen Zaurak
02. 01. 2022I Tobě hodně štěstí a pevné zdraví, milá Vesuvanko! :-)
Přeji to stejné,ačkoli to není originální a lépe by vystihlo,kdybych vypsal všechny ty superlativy,ale i tak:Úspěšný rok,mnoho políbení od múz,nadšení,zdraví a velký kus štěstí.
Aru, Přemku, Danny, Liduško, Irenko, Karle, Janino, Luboši, Renato, Bereniko, fialko, Milane, Inko, Jarmilo, Diano a Ivi,
děkuji za milá přání a přeji totéž :-))). Mám radost, že potěšil i obrázek.
Díky i všem tipujícím :-)))
blacksabbath
01. 01. 2022Jani...děkuji...za přání i obrázek.....tobě přeji to samé:-))))))))
A Tobě, Jani, kromě zdraví, radosti a úspěchu hlavně hodně inspirace pro tvoji nádhernou tvorbu.
Děkuji za krásné přání. Tobě přeji totéž. Kamenné píšťaly na obrázku stojí soudržně mnoho let. Moc pěkný symbol.
Krásný rok 2022 Janičko - ať stále nacházíme důvod k úsměvu a inspiraci...!...
S přáním sem též hopkám -
v novém roce nevři,
soptění nech sopkám,
nervičky si šetři.
Vše dobré, Jani.