Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO čem sníš?
Autor
Benetka
Snažím se vcítit.
Snažím se souznít.
Snažím se jet na stejné vlně.
Snažím se...
Asi vím jak jsi unavená - jsme na tom skoro stejně - hlavou málem v oblacích a nohou v lejně.
Dnes když jsem Tě hladil po vLáskách zavřela jsi oči a skoro to vypadalo že si to vychutnáváš. Nebo... Alespoň já jsem si přál aby to tak vypadalo... Zase jsi se častovala nadávkami: Som debil som blbka a pojebala som to_! To nesmíš říkat řikal jsem já a hladil Tě a hladil až_! Málem vyhladil_a! Neustále opakoval NE NE NE! Prostě jen je toho na nás moc. A čert to vem! Vždyť je to jenom práce... Což Ty žel -možná- pochopíš až za spoustuspoustu let jar podzimů...
A koukal jsem Ti do výstřihu - ani nevíš. A zase jsi mi nastavovala tu svou prdelku - ani nevíš. Až jsem měl co dělat abych se nezačal smát. A smích prý léčí! Bych byl teda jako tuřín! No... Na druhou stranu jsem pro Tebe dnes udělal tolik věcí že - ani nevíš...
A přitom se snažil cítit+sou***it+vlnit:
Jak přijdeš domů unavená_ Jenom žena a_ Přítel chce abys večeři udělala a_ Přitom mu to udělala a_ A pak ještě pejska vyvenčila_ A... A ty sníš jen o horké sprše a o postýlce. Jo! Pardón! Ještě i o milence...
Ne ne ne......
Vlastně nic! Nevím...
O čem sníš?
5 názorů
Hm... jako brtník nativní v těchto končinách musím poznamenat, že je snění a snění. Zkoušel jsem před lety sníst celý svět, ale nakonec jsem zjistil, že se do mě nevejde. Od té doby vdechuji jen vybrané jednohubky jsoucna... a ani v noci už tolik nechrápu. Nebudit upíry plachtící po noční obloze nad Práglem má svoje výhody.
Zeanddrich E.
03. 02. 2022.. .
Benetko!!! Až ty se probudíš, budeš si moct začít plnit svý sny. Zatím přeju hezký snění a posílám tip a.
Evženie Brambůrková
29. 01. 2022Někdy je lepší to nevědět.