Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSetkání po letech
Autor
Nami 99
Na recepci ve špitále,
potkal Jarda Frantu Krále.
"Co tě sem Franto přivádí?
Neviděl jsem tě od mládí."
"Já Jardo příšerně koktám,
sotva se domluvím, nebo doptám."
"Mně zase dlouho prostata trápí,
jak skoro všechny postarší chlapy."
"Co jsou s tou prostatou za potíže?
Řekni mi o tom něco blíže."
"Tak tomu dost snadno porozumíš.
Já čůrám, jako když ty mluvíš."
17 názorů
Alenakar -
některé léky na suchost v krku jsou tak kvalitní, že si je muži oblíbili a užívají je dlouhodobě.
Nami,
ale třeba by to fungovalo. Suchost jako suchost. Hodně mužů hlavně neustále sucho v krku.
Alenakar - to jsi mi připoměla
Jeden můj kamarád, maďarské národnosti, je V Čechách od osmnáci let, dneska je mu osmdesát a je to ten případ, co mu jazyky moc nejdou. Má taky problém se slzením, kvůli suchosti očí. Jednou v televizi zahlédl reklamu na lék proti suchosti, nesprávně pochopil, napsal si lísteček a šel si koupit Vagisan. "Paní už určitě bude vědět." Řekla mu vstřícná lékárnice. "Ne, to já mám pro sebe."
Jednou po svačině nadával. "Koukej na ty hovada. Kdo má tohle spolknout." A krájel si čípek na tři díly.
Ale vždyť pro naše prostatiky nám televize přináší tolik překrásných reklam na zaručeně účinné léky, že mi bývá někdy až líto, že jsem jen žena. Tip.
Jarmilko - děkuji moc, za tipa i za radu.
Asi jsme něco udělali špatně.
Pustili jsme vodu, manželka se šla vyčůrat a Franta koktá dál.
stačí si stoupnout k umyvadlu a pustit vodu) Nami, dobrý)
Pěkné přirovnání :-)
J-je t-to v- v-vtipný, jen mi chybí, že v b-básni n-nekoktá! Tip a.
Marcelko - děkuji moc -
myslím, že nemyslel Jardu ani Frantu.
Právě jsem to přečetla svému manželovi . Začal se smát a řekl : "To je blbec!" Nevím kdo Jarda - nebo Franta?
Jarda patrně čůrá morzeovkou, což může být dobré na šifrované zprávy. Dobrý!
Soucit vyznal ruky stiskem:
„Je mi l... líto, Jarouši,
jakou trýzeň zakoušíš,
že to už už nejde tryskem.“