Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNedávne meniny
Autor
gabi tá istá
Počujem klopkanie. Otvorím, Haňa už sedí na taburetke pred dverami. Skôr, než si vyzuje čižmičky, uprie na mňa celú svoju pozornosť a veta – Buď zdjavá! - vyznie oduševnene, až pateticky. Ten výraz je na malé dieťa nezvyklý, pôsobí priam úsmevne. Hneď mi bolo jasné, že rodičia ju v aute pripravovali, aby Gabike zaželala k sviatku všetko najlepšie, aby bola šťastná a zdravá. Zapamätala si to podstatné. Bola mierne rozrušená, kontrolovala si, kde dala darčekovú tašku. Podala mi ju a odbehla, z nezvyčajnej situácie odťažitá.
„Môžem si ťa objať?“
Až vtedy z nej opadla zodpovednosť, pritúlila sa a mohla som si ju vystískať.
17 názorů
gabi tá istá
16. 02. 2022Evženie, je! Ja ju žeriem :)
Evženie Brambůrková
16. 02. 2022Je prostě originální :-)
gabi tá istá
15. 02. 2022neviem, Zbora, tri školy som vychodila, ale predmet vnímavosť sme tam nemali :) pozdravujem
Nepřestávám obdivovat Tvou vnímavost. Většina lidí si těhle jemných nuancí vůbec nevšimne, což mi připadá strašně škoda. Dá se to někde naučit? :)
gabi tá istá
15. 02. 2022pozdravujem, Andělka
gabi tá istá
14. 02. 2022vynasnažím sa, hanka :)
Tvoje meniny som prešvihla, spomenula som si včera, nemusela som si pripomenúť dnes:)
Buď zdjavá, este dlhóóó...a mijovaná a usmievavá a tjpezjivá a mijujúca a vesejááááá...
gabi tá istá
14. 02. 2022áno, u vás je to spojené s Medzinárodným dňom žien a Monika by v Čechách mala zasa meniny aj narodeniny v jeden deň - 21. mája
zámerne to dávam s časovým posunom, aby ste si nemysleli, že čakám gratulácie, ale tak díky díky, dievčatá:)
gabi tá istá
14. 02. 2022áno, Jarko, bolo to vidno,
ktovie, Luboško :)
Ben, verím ti, je to príťažlivé dieťa
Eh! Vím že to není možné ale rád bych tu malou drňu Haňu zažil na vlastní kůži... :)
Já bych byl v této situaci rozrušený nesrovnatelně více a klopkanie mého srdca by slyšeli snad i sousedi.
Roztomilé. Rodičovské poučení zabralo, musela se nad ním jistě až dospělácky zamyslet.