Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNávrat z lázní
Autor
Nami 99
Manžel se vrátil z Poděbrad.
Svou ženu vidí strašně rád.
"Moc jsem se na tě lásko těšil,
toužil, myslel, nezahřešil."
"Taky tě mám hodně ráda,
bez tebe mé srdce strádá.
A vím, že mě máš fakt rád.
Taky jsem ti byla věrná.
A to dokonce dvakrát."
10 názorů
Opravdu? Ještěže už jsem tak stará. Nechtěla bych být dnes mladá ani omylem.
Alenakar - děkuji moc
možná měla jenom dva "dny"
A dneska už se jede - dny - nedny.
Možná mu byla věrná jen když "měla své dny"...
Opět sociologická sonda do dnešní společnosti, kde konzervativní hodnoty jako rodina jsou denně pošlapávány a obraceny v prach. Tip.
To je od ní pěkné.
Tak už zase Poděbrady,
celkem si to chválím.
Mám už špeky a dvě brady,
hodně se tam válím.
Užíval si Poděbrady,
léčil srdce puklé,
doma akty podlé zrady
s notorickým muklem.
Kvete u něj recidiva,
má však všude svaly,
tak je po něm přeci divá,
do lože se svalí.
Manžel přijel o den dříve,
zrovna dělaj hají,
doktoři se hodně divěj –
pumpa zase v háji...
annnie - rozcvičuji se se svými lidmi na Tématický den prózy! ;-)
annne - Zas happyend? Nuda, ale dobře:
"... za devět dní se v rodině našeho lázeňského hosta narodila pěkná, zdravá, veselá trojčátka! To bylo ale pozdvižení! Manželé se ze samé rozpustilosti od rána do večera honí kolem stolu, a ještě stíhají prát, žehlit, pracovat, vařit, žehlit, prát, zašívat děravé fusekle, prát, vařit, žehlit, zajít k psychiatrovi pro prášky, prát, žehlit, opravit díru ve střeše, prodat auto, aby bylo na sunar, prát, žehlit, vařit... ale nakonec vše dobře dopadlo. Oba manželé spolu z ekonomických důvodů vydrželi, dokud je smrt nerozdělila, což naštěstí dlouho netrvalo, protože si je Hospodin, náš nebeský Pán, vzal ze samé lásky k sobě dříve, aby si užili předčasného důchodu.
A to je děti, konec pohádky, šup do hajan!"