Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válka začala ve čtvrtek

24. 02. 2022
13
16
405

24. února 2022

rozkazy vydal

ras Putin


16 názorů

Ano, máš v mnoho ohledech pravdu, Zeanddrichu.


´Možná se mnozí z nás budou divit, jaký   ras může přijít po Putinovi

((...)).

Udržet  dlouhodoběji pohromadě jadernou ( td. ) mocnost Rusko, a nebýt přitom  ras je právě možná sci-fi ... .

Bezpochyby byli na ruském carském  trůně již i horší  ..rasové!

.

 


K3
26. 02. 2022
Dát tip Zajíc Březňák

Porazí se sám, onemocněl nemocí z moci, už teď všechno prohrál.


Abakus
26. 02. 2022
Dát tip

Zapla som všetky svoje bojové sily - včera som spustila svoj pletací stroj a  dnes ma čakajú šály a  čapice žlto modré. Vyrabovala som obchod s vlnou. 


Kamamura
26. 02. 2022
Dát tip

Čudla - tak ho izoluj, good luck! "By se měl" je většinou apel na to, aby za nás někdo udělal naší práci. Třeba vybereš na kickstarteru dost peněz na soukromou armádu, která Putina rozseká! Soukromník je přece lepší hospodář, než státní moloch. A když vyhraješ nad Ruskem, já o tobě napíšu oslavný epos ve stylu ruských bylin:

"Čudla Čudlovič, hrdina čacký, kam kyjem máchne, tam ulice..."

Evženie - ve větě ti jaksi chybí sloveso. Já by před tebou samozřejmě "jako tank" rád cokoliv, ale bohužel, jasnovidec nejsem. ;-)


Děkuji všem za jejich názory.


Čudla
25. 02. 2022
Dát tip

Putin je šílenec a měl by se izolovat.


Jedině, Kamamuro, že bys přede mnou jako tank.


Alenakar
25. 02. 2022
Dát tip

První vtipný příspěvek na dnešní extrémně frekventované téma. Tip.


Kamamura
25. 02. 2022
Dát tip

Evženie, máš možnost, pohleď, co udělali hrdí Afgánci, dvacet let odolávali nejmocnější armádě světa, jako kdysi chrabří husití. 

Staré AK74 koupíš za pár šupů, v Africe je mají i děti. Trochu bude nutno posbírat fyzičku, ale může z tebe být partyzánka jako malovaná!


Kamamura
24. 02. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Má někdo armádu, která Rusko zastaví?

Prohledal jsem si obě kapsy, ale mám jenom deset ručně malovaných orků ze stolní hry Warhammer na poličce - málo, žalostně málo. 

Nemáme-li armádu, přátelé, neplýtval bych dechem na marné lamentování. Politika byla vždy uměním možného, moc nikdy nikomu nikdo nedal dobrovolně (to si snad myslel jen Václav Havel a ti, kteří mu chtěli věřit), Pax Americana je v troskách a USA jsou na pokraji občanské války, ergo se mění rovnováha sil ve světě. My jsem byli vždy něčí kolonií, tak budeme dál něčí kolonií. 

C'est la vie!


Abakus
24. 02. 2022
Dát tip

Bála by som sa aby nebol na zozname večne živých. 


bixley
24. 02. 2022
Dát tip Gora, Zajíc Březňák

Car a jurodivý v jedné osobě.


K3
24. 02. 2022
Dát tip

T.


Evženie Brambůrková
24. 02. 2022
Dát tip blacksabbath

Další šílenec na vysokém postu.

Zastřelit nebo schodit z mostu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru