Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zimaaa

Výběr: Gora
12. 03. 2022
13
15
428
Autor
Dagmaram

březnové slunce -

ve větvích se zelená

zatím jen jmelí


15 názorů

Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip

Atkij, děkuji za inspiraci :-)

Ty koule na stromech mě taky berou už nějakou chvíli. Je v tom i ten paradox, že je to symbol Vánoc a přesto na stromech zůstává dávno po tom, co Vánoce skončí. Jen skryto listím a člověk na ně zapomíná. 


Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip

Norsko, musím říct, že letos březen překvapil. Slunce svítí, jakoby se už všechno mělo probudit nebo probouzelo. A vono nic :-) Teda doufám, že ne, protože jinak všechno pomrzne ..


Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip

Pavle díky za koment. Zajímavý rozbor .. 


Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip

Evženie máš pravdu. Jen v tom sluníčku by člověk nějak rád viděl víc té zelené. Zatím je to všechno šedé, sníh jen na horách.


Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip

Kočkodane, u tebe se člověk vždycky diví, co ti tví závitové stvoří. Smajlík s jedním obočím víš než druhým.


Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip Gora

Irčo jsem ráda, že se tak líbí. Moc děkuju :-)


Dagmaram
13. 03. 2022
Dát tip annnie

ahoj annn, díky :-)


atkij
13. 03. 2022
Dát tip PavelK

haiku moment - obraz - vnímám jako vynikající, objevný...přemýšlím nad daným příslovcem..."opět"(ve smyslu opětovného pohledu během procházek), či neutrálnější "stále"...

Paráda!!!Když občas projíždím mezi Valaš. M. a Rožnovem...těch koulí na holých stromech...


Norsko 1
13. 03. 2022
Dát tip

Skvělý haiku. S březnovým sluncem. To se jen tak nevidí


PavelK
13. 03. 2022
Dát tip atkij

To slůvko zatím mne provokuje. Ve stavu "totální" přítomnosti se stáváme objektem, zároveň mizí minulost i budoucnost. Slovo zatím svědčí o ukotvení v (abstraktní) budoucnosti. I já mám podobné texty, publikované s vědomím, že jsou na hraně. Stejně vnímám tento. Má přesah, ale z mého pohledu se o čisté haiku nejedná. Tím netvrdím, že ten text je špatný, z pohledu formy je na hraně. Stejně jako mnohé mé.


Gora
13. 03. 2022
Dát tip

Ještě se vracím, nejmíň potřetí, Dášo.

Parazitujícímu jmelí se daří v každé roční době, v tom vidím přesah.


My čekali jaro a zatím přišel mráz...... To ale je normální v březnu.


Kočkodan
12. 03. 2022
Dát tip

Navrátil z Lurd se

mizí játra zvětšená

výsledek skvělý

 

Mám muže trubce

zjišťuje choť Helena

depresi čelí

 

Dík bílé hůlce

mobilita zlepšená

uliční rallye


Gora
12. 03. 2022
Dát tip

Dášo, parádní!


annnie
12. 03. 2022
Dát tip

Moc pěkné. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru