Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návraty stejnou ulicí

06. 04. 2022
12
9
264
Autor
trojort

    Co mohlo bejt pro kluka přitažlivější (pominu-li hračkářství, sexshopy a princezny) než papírnictví?
    My jsme měli takové papírnictví přímo naproti škole přes silnici.
    Po vyučování jsem nikdy nevyrazil hned domů, ale šel jsem se ukájet k výkladní skříni toho malého obchůdku, který byl pro mě jako svatyně.
    A pak zničehonic z toho obchůdku udělali agitační středisko.
    Pochopil jsem, jak asi muselo být našim pohanským předkům, když jim křesťané nechali vykácet jejich dubové posvátné háje.    
    Moc je vždycky především zvůle.
    Nikdy jsem nepochopil smysl agitačního střediska.
    O papírnictví jsem měl jasno.


9 názorů

Jo, zřejmě jsme to oba měli podobně  :)

PS: příměř s pohanskými  dubisky mi nepřipadá moc případný..; tam šlo přeci   (především) o posun do vyššího levelu,..., vyšší kvality, což se s agitcentry apod., myslím, moc srovnávat nedá..


trojort
10. 04. 2022
Dát tip annnie

dík


annnie
09. 04. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Historie ti ( i mně) dala za pravdu, aspoň prozatím: papírnictví je věčný, agitační středisko zřejmě nikoli... Moc pěknej textík. Tip a.


Evženie Brambůrková
06. 04. 2022
Dát tip trojort, Zeanddrich E.

Ano, papírnictví a potřeby pro výtvarníky jsou moje nejoblíbenější obchody. Tak krásně to tam voní. 

Tomu se žádný hadromat ani botárna nemohou rovnat.


Abakus
06. 04. 2022
Dát tip Zajíc Březňák

prečo mám pocit, že agitačné stredisko bolo ešte pred sexshopmi? Ale za pohanských predkov minimálne dva body. 


Trochu mi vadí (asi), že jednou napíšeš "bejt", podruhé "být", v takto krátkém textu je to (řekl bych) docela do očí bijící. 

Taky bych asi nějak víc rozvedl, co tě na tom papírnictví vlastně tak přitahovalo a fascinovalo.

Text sice není špatný, ale ty máš (rozhodně) na víc.

Ale zato, že sis vzpomněl na naše pohanské předky a jejich dubové háje, ti ten tip dám.


Andělka1
06. 04. 2022
Dát tip

***


Kočkodan
06. 04. 2022
Dát tip trojort

 

U tvých dílek jsem byl rozhodně častěji než v agitačním středisku. A mám jasno v tom, že je budu navštěvovat i nadále.


bixley
06. 04. 2022
Dát tip trojort

Smysl agitačních středisek jsem taky nikdy nechápala...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru