Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sea zesílil...
Autor
atkij
a zesílil déšť -
pod oknem už neslyším
co dál mi říkáš
23 názorů
... a k tomu "a"... nějak ho tam zatím potřebuju, ale třeba za nějaký zavnímám jinak. Děkuji za náhledy.
Vřelé díky všem za čtení a komentáře. Trochu toho deště by se zase šiklo, i když spíš v jiném kontextu...spláchnout prach, zavlažit zahrady a doplnit sudy...:)
Savage Flame
09. 05. 2022Chtěl bych umět Haiku... zkusil jsem jednou a prostě mi to nejde... Ale čtu je rád a tohle je opravdu povedené ;) S.F.
Thea v tramvaji
08. 05. 2022Text plný vylznamů :) pěkné.
Připomíná mi naši včerejší/dnešni skautskou výpravu... podle předpovědi fakt pršet nemělo!!! Nejlepší to měli ti, co spali pod širákem :)
Karpatský knihomoľ
08. 05. 2022sofistikovane prirodzené, ak je možné niečo také o haiku tvrdiť
To písmenko "a" zdůrazňuje emocialitu textu a posouvá ho k senrjú. Ale nechal bych to. Líbí se mi vrstevnatost textu, spousta zůsobů jak se nechá uchopit, třeba tak, že je po bouřce.
Evženie Brambůrková
07. 05. 2022Moc pěkné.
blacksabbath
07. 05. 2022mám ráda buben deště....:-)))
Už pršet přestalo
Slova se však mezitím
stala zbytečná
Pěkné to máš, inspirativní. Tip a.
Radovan Jiří Voříšek
07. 05. 2022ano, to je ono
Po dalším přečtení vidím, že je to závěr příběhu. A fantazie opět kouzlí :0).
Ve třetím verši bych souhlasil s Gorou (působilo by to plynuleji) a v prvním verši bych asi škrtl "a", přináší sice dodatečný důraz a odkaz na nevyřčené před textem, ale myslím, že bez něj se text obejde a bude čistší.
Jinak povedený text. Tip.
Povedené, Jitko... u třetího zkouším přehodit - dál a mi, ale je to lepší, jak to máš...