Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProtiPrstoKlady
Autor
Benetka
Nenávidím Tě že
Žiješ s jiným
Nenávidím Tě že
Miluješ druhého třetího
Nenávidím Tě že
Jsi tak neskutečně hezká
Nenávidím Tě že
Každý chlap Ti tleská
Nenávidím Tě že
Umíš být tak nad věcí
Nenávidím Tě
Až tak že
Nenávidím sebe
Promiň že
Tě nenávidím
Přitom že
Tě
Miluji
7 názorů
To se nevylučuje.
Po přečtení Lenochodova komentáře ti vzkazuju jediné:
Už ji nemiluješ.
Jsem ráda, žes to sem napsal. Kam jinam by to mělo přijít? Nechat si to v sobě? To by byl sebejed nebo časovaná bomba. Vmést to Jí? To by možná pomohlo, ale spíš by to věci o dost zhoršilo... Napsal jsi to moc hezky. Včetně toho nadpisu. Je to báseň sebeléčivá a pomůže i ostatním podobně zasaženým.
Jednou jsem se tak moc a tak dlouhé roky pro někoho trápila, až mi kamarádka napsala do dopisu "Už ho nemiluješ." To mne úplně zvedlo ze židle! Jak může něco takového napsat, když moc dobře ví, že je to přesně naopak! Ale hlodalo to ve mě, jak to vlastně myslela, vždyť je inteligentní! A tak jsem si tu větu opakovala tak dlouho, až mi došlo, že by to mohlo být řešení. Opakovala jsem si to znovu tak dlouho, až jsem se do toho pocitu, že už ho nemiluju, začala postupně vžívat (on byl také velmi heký a všechny dívky a ženy mu padaly k nohám, tak to nebylo úplně snadné...). Nakonec jsem zjistila, že je mi v tom novém pocitu tak dobře, že už jsem v něm zůstala. Kamarádka mě tím podivným konstatováním dostala ze začarovaného kruhu. A pak jsem teprve zažila tu pravou osudovou opětovanou naplněnou šťastnou lásku, kterou jsem znala jen z pohádek. Kamarádka je od té doby můj skutečný anděl strážný :0)
Děkuji za info, stále se dozvídám něco nového...nádherné foto...