Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLnice
Autor
Norsko 1
Lnice
Jehlici máš v drdolu
Zbytečně
ji hledáš,
krasavice má !
18 názorů
No, pokud bych tu hledala typického představitele "ženské poezie, plné zbytečných výkřiků", určitě by to nebyla právě Lnice. U té naopak oceňuji uměřenost a pokud dramatičnost, tak tichou...
:)) melu z posledního ... jen závist, Nore, v Norsku teď musí být - jéje (tak se opatruj ... když už ses zas našel :)
žádné hledání není zbytečné, seveřane, taky se jednou najdeš, neboooj ... :) Ne - vzdá - vej! (to není čínsky)
Zjemnělý čínský motiv ti sděluje, že poslední dobou ho komunikace s tebou začíná bavit
Mně se líbil u zde přítomného díla ten zjemnělý čínský motiv. Velmi meditativní.
Ženská poezie jsou chuchvalce a ty jsou v nejlepším pořádku.
Aha, no brďo ty máš těch zbytečných výkřiků kolikrát plnou propisku, ale to tedy alespoň nikdy by nenazval ženskou poezií. :) Né jen že na Písmák mi přijde těžce nos nad vodou. Nejsme kámošky, nevím, kdo to je. Možný hlavonožec.
trapné.
Chci taky dílo. Prosím. Vím, mám dost, ale přesto... ty od Kámmy nejsou můj šálek.