Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTa doba už je za námi, kdy byly krátké reklamy
Autor
Nami 99
Pro mladší je ta doba neznámá.
My, co už máme šedé vlasy,
pamatujeme na ty časy.
Film býval delší nežli reklama.
30 názorů
:):) Skvělý! Řehtám se pod prošedivělý strniště.
Zrovna nedávno jsem se na netu díval na pana Vajíčko, což byl předěl mezi někdejšíma reklamama.
Pěkný rytmus, ale obsah?! Jako každé zboží, tak i vysílání něco stojí. Buď to zaplatí reklamy, nebo daňový poplatník, nebo si kup placený kanál.
patricia w.
11. 11. 2022dobré :) a co dál?
Jen drobná noticka na okraj vtipné miniatury: Nápad je to dobrý, ale v posledním verši chybí slabika - doporučoval bych: Film býval delší NEŽLI reklama.
Asi som zvláštná, ale ja mám reklamy rada - môžem si uvariť kávu, zavesiť bielizeň...
Úderné, má to rytmus, vtip, výsměch, filosofické sdělení - na malém prostoru je toho mnoho. Přidávám se ke Goře - moc se mi to líbí.
přesně tak Jani, jednak jsou reklamy hnus, to jsem přímo cítil jak mi odumírá mozek, pak jsou už docela dlouho alternativy ke klasické TV zábavě
Vtipu rozumím, ale po pravdě řečeno, dnešní mladí sice na filmy občas koukají, ale ne v televizi.
Už nejmíň dvacet let si všechno stahuju na přehrávač, jinak už bych dávno vegetovala ve cvokhausu - ačkoliv v jistých ohledech by i to mělo své nesporné výhody :)
Kolikrát je ta reklama i zajímavější než film...
Jo :)
(ale třeba na DVD si můžeš film koupit i bez reklam :) )
Nami, šák to jde i bez reklam a je to neuvěřitelná pohoda nevidět ty vygumovaný reklamy :)
Když nasadí reklamu
při milostné scéně,
rychle roste ve mně
zcela jinde pnutí
a mám tisíc chutí
dát někomu přes tlamu.
jojo...kdeže ty časy jsou
To byly opravdu krásné časy.