Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo nemohla být náhoda. Kouzelná matka příroda
Autor
Nami 99
V mém intimním životě
se staly velké změny.
Objevil jsem totiž G bod
mojí drahé ženy.
Ono to bylo už dřív,
loni na Silvestra.
Představte si jaký div.
Měla ho její sestra.
14 názorů
Přivede si domů židovská dívka nápadníka, mladého Kohna, a oznámí rodičům, že se chtějí vzít. Otec si ji vezme stranou a řekne: "Moc se stydím děvče, ale nemůžeš si ho vzít. Stala se mi taková věc a mladý Kohn je Tvůj bratr." Děvče to opláče a za rok domů přivede mladého Roubíčka. Otec si ji zase vezme bokem a říká: "Je mi to opravdu velmi trapné, ale i Roubíček je Tvůj bratr... Taky si ho nemůžeš vzít." Děvče to zase obrečí a za rok přivede mladého Steinera. Otec, červený ve tváři si ji opět bere bokem: "Strašně se stydím, ale moje mládí bylo opravdu divoké. I Steiner je Tvůj bratr. Musíš hledat dál" To už dívka nevydrží a běží ke své matce. S pláčem jí říká: "Koho sis to vzala? Kohn je můj bratr, Roubíček je můj bratr, Steiner je můj bratr... Nemám si koho vzít a z Tebe má dobrý den!" Matka jí v klidu odpoví: "Vezmi si koho chceš, Ty nejsi jeho..."
Danny -
jiný kraj, jiný mrav. U nás je bod G hned vedle státního rozpočtu.
Američani v tom mají jasno, bod G je na konci slova "shoppinG"
F, toje brnkačka. Ale G, to je oříšek a často zůstává nenalezen a zapomenut.
přeci hned vedle bodu F...
To nebylo jako dneska,
když je k mání džípíeska.
Na hledání mapičové,
mají dnes přístroje nové.
Ať všední den nebo svátek,
i když času neměli,
někdy hledal celý pátek,
jindy zase v neděli.
též se často mýlil,
slyšel každou chvíli:
„S prstem jinam, dědo, děte.”
Roli hrají geny,
to se popřít nedá,
už i fotřík, děda
u nejedné ženy
tyhle body hledal.
ale notak..