Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž v šesti letech, někdy i v pěti, jsou hodně zvídavé ty naše děti.
Autor
Nami 99
Ta naše maličká se ptá v jednom kuse,
vůbec jí nevadí, že jsme v autobuse.
"Maminko, co je to ten orgasmus?"
Na odpověď čekal celý autobus.
13 názorů
Ty úplně malé, to někde zaslechnou a vůbec neřeší, kde to použíjí, ani jak velké je obecenstvo.
Na jeden můj kurz sportovní - odmítla jít matka (PŮVODNĚ CHTĚLA ) S DĚTMI 14 A 15 LET. Prý proto, napsala organizátorům, že se dozvěděla, že tam vyslovuji slovo orgasmus...netušila jak jsou děti zvídavé už v pěti letech...:-))
blacksabbath - děkuji
chudák paní maminka.
Maminky hodně zmiňují otázky a různá vyjádření dětí z čekárny u dětského lékaře, kde se dětí sejde více a maminky mají větší šanci na trapas.
já bych chtěla slyšet tu odpověď:.-)))))))))))
Jenou jsme byli s rodinou v restauraci na obědě a já jsem šel s malým synkem Tomáškem na "pány" čurat. Stáli jsme vedle sebe a vedle nás další páni a syn mi řekl pochvalně :"Tati, ty seš dobrej ču--k."
Trpí máma Lída dosti
touto dcerky zvídavostí,
v busu ticho jako v hrobě,
někdo si i fotí
jak se rodič potí*.
Co se doví starší robě?
Padne smutná, prostá zmínka:
„To, co nemám od tatínka.“
(* kroutí)
Takovou otázku jsem sice od dětí nedostala, ale mnohdy to bylo na pováženou a celá tramvaj potichu čekala na odpověď :-)))
něco jako yetti: všichni o něm mluví, ale nikdo ho neviděl...
Dcera se ptá otce :
"Tati, co je to ten orgazmus?"
"Na takové věci se vždycky ptej maminky."
"Té už jem se ptala a ona říkala, že sama neví."
Já jsem díky zvídavému sykovi vypátral, že když se černoch stydí, tak nezrudne.
některé maminky vůbec nevědí, co to je...