Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka o hrádku

10. 06. 2002
1
0
515
Autor
Esselt

Byla jednou jedna nestastna ohradka a chtela zmenit svuj osud.. Do cesty se ji pripletl kouzelny ohradka...a jak to vsechno dopadlo?

Pohadka o hradku

Byla jedna ohradka, a byla nestastna. Chtela byt hrad. Ale nevedela co
s tim. Snazila se sec mohla, uz dokonce byla hadka, ale hrad? Neslo se to stat. Jednoho dne potkala kouzelneho ohradku, a ten ji slibil splneni jednoho prani, pokud mu samozrejme da. R ze sveho jmena. Inu, ohradka byla blba, nepochopila zaludnost kouzelneho dedy ohradky, a tak na jeho navrh pristoupila. Stalo se tak. Najednou byla OHADKA. Kdyz se hodne snazila, tak HAD. Ale to jeste nevedela. A kouzelny dedecek ohradek, ktery ted byl ohrradek (a jeho jmeno konecne vypadalo americky) uz konecne mohl emigrovat a budovat karieru). A ona? Chtela byt hrad. Tak si to prala.
Inu dedecek se sibalsky usmal, zakouzlil.....a pohadka nekonci dobre,
protoze z NI se stal had. Kdyz to ohradka (ted jiz HAD) zjistila, urputne se snazila to zmenit, ale vypotila \"jen\" hadici, kterou kdyz uvidel zahradkar Beda, popadnul ji a az do rozpadnuti vyuzival na sve zahradce.


LaFemme
15. 06. 2002
Dát tip
:-))) pekne pomotany hrani:-)

Happy
10. 06. 2002
Dát tip
Skvělá pohádka o tom, jak to dopadne, když svý štěstí a svůj osud svěříme do rukou jiným místo sobě. Má to vtip, i můj TIP :o]

djPes
10. 06. 2002
Dát tip
hrátky o hrádku

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru