Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSILENE ACAULIS
Autor
vesuvanka
SILENE ACAULIS
Stříbrnými vlásky
se zelenavým lemem
lehce přichycené
krčí se v čediči
pětilisté květy
v barvě růže
ke kameni
něžně přitulené
silenky bezlodyžné
38 názorů
Radovan Jiří Voříšek
před 5 měsícis tím tipem sobě se mi už to taky stalo
Radovane, děkuji za zastavení a milou odezvu i Tip.
Moc se omlouvám všem čtenářům, že jsem omylem klikla Tip sobě, a bohužel to nejde smazat.
Severský střípek, lesklý, vystihující drsnou krásu a ticho.
Ivi, moc mě těší, že se Ti líbilo, děkuji za zastavení, milá slova a Tip :-)))
blacksabbath
21. 04. 2023To je nádherné tak nádherné!!!....*/************
Inko, díky moc za milé přání :-))). Cestovatelskou vášeň si teď užívám hlavně z internetu, ale i z knížek, stejně tak pozorovací vášeň. Když jsem ještě jezdila na výlety, nesměla mně uniknout žádná kytička a další přírodní zajímavosti, všude jsem se zastavovala a pak se nejednou stalo, že jsem přišla na nádraží a viděla, jak poslední vagón mizí v zatáčce.
Jani - obdivuji tvou cestovatelskou a poznávací vášeň - jdeš do toho naplno... a to je to Nej... Tak přeji další úžasné jaro a dobré nápady...Inka
Inko, děkuji za zastavení, milou odezvu a Tip :-))). Těší mě, že se Ti líbí i obrázek. Na Islandu prší skoro každý den, tak jsem se snažila vystihnout zamračenou oblohu a kameny jsou moje srdcovka, stejně tak kytičky.
Jani : moc hezké verše i obrázek... ten se mi líbí jako celek - ale koukám, že máš i parádní oblohu ... a krásně zachycené kameny ... :-)
Pavle a Jarmilo, děkuji za přečtení básně a milá slova i Tipy :-))).
Mezi kameny růžová kvítka víc vynikají (kontrast barev) a také si uvědomujeme, že rostliny tu musí víc bojovat o přežití, takže obdivujeme, že právě tyto tvrdší podmínky k životu jim vyhovují.
F.M.R.C., děkuji za přečtení a Tip :-)))
Krásně jsi zachytila atmosféru Islandu.
Škoda, že se růžová něžná kvítka obdivují mezi kameny, jinde by byla nepovšimnuta.
Láďo, Přemku, Silene a kouzelná květinko, děkuji za zastavení a milá slova i Tipy :-)))
kouzelná_květinka
16. 04. 2023Krásné, jarní, něžné. Děkuji :-)
Jano, velmi rád se dívám na tvé nadýchané, jemné a krásné obrázky. Stejný pocit mám při čtení tvých veršů, ke který se s bázní a citem také rád tulím. Díky.
Je tu potřetí, tedy co zůstalo stát na autorčině listu, a rozhodně nevadí. Koukám, že čedič variací při zemi a v teplé černi.
Irenko, dievča z lesa, Luboši, ukrytá_v máku, Láďo, Maruško, Binka 40, a Diano, děkuji za přečtení a milou odezvu :-))).
Zároveň děkuji všem, kteří dali Tip :-)))
To je moc krásné.
pohladila*
Jani, když se tulím k bazaltu já, to bys teprve viděla něhu...
otužilé a nežné***