Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChlamníček 14
Autor
Hamar
Zlínské dítě ve věku 1 až 3 let je
baťole
Jak vypráví ďiblický příběh.
Veliteli, toho už nedostaneme, schoval se za ty dva baráky.
Neboj, ještě pořád máme v zásobě "střely dům, dům".
Prodavač z oddělení podlah byl dost prkenný a trochu nás lakoval. Zlepšilo se to, když dorazil jeho šéf a postavil ho do latě.
Nikdy se jí nesplnil sen stát se fotbalovou rozhodčí. Celý život zůstala jako neuznaná Blanka.
Pekař zamyká svůj krámek houskovým klíčem na sedm záparů.
brekekexit.
10 názorů
Přišla na depilaci. Když se dozvěděla kolik to stojí, nechtěla pustit ani chlup.
Měla by ses depilovat, řekl jí. Bylo jí to však proti srsti.
:)
Vedou střely dům - dům, brekekexit a doba bonzová (ta byla i ne tak dávno...).
:-)
super všecky.....houskový klíč a ďiblický příběh nej
Pobavilo mě, TIP, a zejména:
Zlínské dítě ve věku 1 až 3 let jebaťole
Pekař zamyká svůj krámek houskovým klíčem na sedm záparů.
Prehistorické období těsně po době železné, kdy na sebe začali lidé hromadně žalovat,
Na mou bednu (ne od whisky) vylezlo děcko s hastrmany a udavači.
Supeeer jsou všechny.
Chtěl se dát na uměleckou dráhu, ale nakonec skončil u Českých.
Nedávno jsem testoval klienta na přítomnost opiátů v moči. Avšak nevymočil se. Teď nevím, jestli mě obechcal.