Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZen
Autor
Benetka
V čekárně odložených žen
Šel bych zřejmě na dračku
Já však toužím iba iba len
Po Tvém zájmu. Miláčku...
8 názorů
Tedy..., že ho napadly fantastické verše, které zapomněl, dříve než se stačil vrátit domů, aby je zapsal. Je to všechno v jedné jeho pozdní básni, i v poetickém filmu na motivy jeho básní "Jako kouř marihuany jsou verše básníků".
To se stávalo i velikým básníkům - třeba Jaroslavu Seifertovi, tomu se to jednou stalo po půlce května...
Děkuji Vám všem!
Zajímavé je že na CSFD není o tomhle klipu ani zmínka byť to natočil slavný Martin Scorsese a hraje tam krásná Scarlett Johansson... ;)
Když člověk nejde na dračku u té pravé cílové skupiny (která se může skládat i jen z jedné osoby), tak je to docela na draka.
(( ...)).
Jo - to ohledně věcí přicházejících před půl 4 ráno, apod. myslím :) - také znám :) ((základem je mít u postele tužku a papír (v případě, že kvůli někomu nemohu jen tak lehce v noci rozsvítit, tak lehce píšící tužku, aby spolehlivě psala i po tmě... :) ) ))
Diiiiky, za skvělý tip na písničku. Matthew je pro mě pan herec a hudba je dokonalá...A básnička pravdivá..Bohužel nebo možná bohudík ...:-;