Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do

08. 07. 2023
5
7
112
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=yVweh1m9lAc&pp=ygUQcsWvxb5lIHogcGFww61ydQ%3D%3D

Starého blázna

Duše 

Není prázdná 

Jen mít rád 

Tolik

Bolí

Solí 

Stokrát vyplakanou

Jako když jdeš 

Pouští 

Pouští 

Krev

Žilou mi zas

Čas


7 názorů

Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

Děkuji Vám všem. Třebaže mé poděkování lze chápat i tak že Vaší kritice dám tip. Tak.


geminy
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Krásné, díky.


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Krásné smutné řádky. Bolest z lásky má někdy nasládlou chuť


8hanka
před 10 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

už sa len opakujem - krásne píšeš o tej nedostižnej, neuchopiteľnej,  blízkej a pritom tak vzdialenej...

dovolím si len tak predstaviť si, že si viac známa osobnosť - herec, spevák, bohatý podnikateľ...niekomu imponujú ľudia mediálne známi s nevyčerpateľným účtom, určite by si bol v kurze a "pobili" by sa o teba mnohé krásavice...a možno...ktovie...

nehovorím, že mnohí neimponujú tým, čo dokázali, ale ...u nás známy multiotecko a teraz aj predseda parlamentu, (neoprela by som oňho ani bicykel), a mladé, krásne, čo chcú mať pohodlný život a tak sa jeho hárem rozrastá...a deti sa rodia a ocka vidia zriedka...

zvláštne, že mne tento typ lásky (už) nechýba...boli časy plakania do vankúša, dúfania, že xy aspoň uvidím, že si ma všimne, že...asi to mám v živote inak nalinkované...etapa šťastných a menej šťastných lások je ukončená, teraz prežívam iné  druhy lásky a sú nádherné - deti a vnúčik...neviem, čo by so mnou bolo, keby neboli ...nepremýšľam nad tým, pretože oni sú a je to krásny život napriek všetkému...teším sa z maličkostí, z prechádzok v prírode, pri ktorých si púšťam do uší staré dobré hity z mladosti a teda sú to už  fakt staré ale stále dobré veci...je toho veľmi veľa a obávam sa, že si zďaleka na všetky nespomeniem...

All YOU NEED IS LOVE...


dievča z lesa
před 10 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

smutné, ale pekne to plynie ...***


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Jojo, čas umí dělat i blbosti jako někdy felčaři a ranhojiči v minulých dobách, kdy se pouštěli do pouštění žilou. Řadě pacošů to tak úplně optimálně nesedlo...

(Zmíněné slovo „úplně“ nebrat tak úplně doslova. Ano, když je něco optimální, tak to je automaticky optimální zcela.)


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Benetka

Lepší už to nebude :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru