Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 89.

21. 07. 2023
4
4
131
Autor
Benetka

Ta tečka v dáli to není loď

To odplouvá rok Tvého narození

S kulatými okýnky

Neklidný rok Tvého narození

89 To je Tvůj rok narození. A můj rok který jsem prožil celý v zeleném ve výkonu trestu na raketové základně nedaleko Nymburka.

Rok absurdní a tápající naděje

Ve znamení touhy po obyčejném životě...

 

https://www.youtube.com/watch?v=OtO8yajLgt8&ab_channel=vladamikulec2

 

https://www.youtube.com/watch?v=WlUvl8AuBj8&ab_channel=HelenaVondr%C3%A1%C4%8Dkov%C3%A1-Topic

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=OrTyD7rjBpw&ab_channel=BlackEyedPeasVEVO

Divný. Divný zvláštní týden Slávkova života. Den co den. Step by step. Až xmrti unaven. Práce až nad dvě hlavy a tak po návratu domů jen to nejnutnější a pak hajdy do Hayan. Klidně v sedum večer. Následuje neklidný spánek při oknu noci dokořán a při 27 stupních na Celsiově stupnici. Tak jak dříve intenzívně vnímal hluk z autostrády Břeclav - Hodonín na jedné straně a hluk vlaků na trati Břeclav - Ostrava na straně druhé tak_ Teď se k tomu ještě navíc přidal krával od letadel co mu lítaj nad hlavou jak divé. Jasně. Zaznamenával jej i před tím. Jenže teď se mu stává že jej prostě probudí. Platí to zejména pro lety které míří ze západní evropy do Bratislavy a nebo naopak z východní evropy do Brna poněvadž ty přelétávají ve výšce pod 5 kilometrů a to je potom řev motorů tuplovaný. To potom kouká na tabletu na www stránky flightradar24 a_! Třeba právě teď je na celém světě ve vzduchu více než 17 000 letadel. Neuvěřitelné! Což?

Stejně jako to že se v Indii narodí každou vteřinu 1 dítě. 60 za minutu. 3600 za hodinu. 86 400 za den. 2,592,000 za měsíc. Ufff... To sleduje na www indiastat. Právě teď je Indů 1,413,705,111... A na celém světě je lidiček 7,914,038,836_ A než to napsal tak už je to 7,914,039,099.......... ČILI 8 MILIARD CO BY DUP!

 

A přitom já Tebe Milá miluji jen jednu jedinou...

 

No... K těm indiánům: Včera jej kontaktoval jeho úplně nejvíc nejlepší kamarád který už je dle vůle Pana tež Hruščan a že prej pudem na pívo. Jasná páka! Odepsal mu. No a tam mu prostě a jednoduše oznámil že se 12.8. žení. Na stará kolena. A Slávek kontroval tim že se jej otázal zda-li má přát hodně štěstí nebo upřimnou soustrast... :p No... Pívo chutnalo a odpoledne se mile krásně líně vleklo k večeru a... Přisedl si Slávkův dávný známý Štefan a... Pilo se povídalo. A ne ty hospodské řeči o všem a o ničem. Nýbrž o historii. O 2WW zejména. A věcech souvisejících. A Paolo mu řiká: Jsem netušil že v Hrušecké hospodě natrefím na milovníka históryje. Tak. No... Prostě nikdy nevíš no... Akorát teda že byl štfrtek a...

A dneska Ti o tom MILÁČKU při cestě do zaměstnání povídal. Že kdyby byl pátek tak se zlijem jako ta zvířata a po štyrech pudem dom. Jenže_ (řikám Ti_): Wim že ráno vezu mou VIP VéryImpózíblPérsón a tak prostě musím fungovat. To by mi MÁ VELITELKA VOZU NEODPUSTILA!!! Smála ses tomu...

No a k těm indiánům: Prostě na ně při těch hospodskejch rozpravách přišla řeč nějak... Krom jiného. A taky prej že má nos jak žid. No má no. Je ošklivka Slávek prostě. Vlastně každou holku kerou dostal do postele musel prostě ukecat. Páč dobrovolně by tam sama nešla! :D

I koupil kilo hovězího krku a uvařil jej jakoby na divoko se zeleninou. Nechtěl Tě otravovat tim že se Ti bude vnucovat ještě týž večer jako že: Zitra máš obýdek MILÁČKU. To až druhý den po vobědě přišel za Tebou a řikal: Pojď! Musíš!! Jít se mnou!!! A všichni kol jen zírali_! Přivedl Tě do kuchyňky a ukázal Ti ten svůj! Největší hrnec co doma má a v něm tu spoustu jídla. A pak řek: Pomůžeš mi s tim?! (MILÁČKU) Kývla jsi hlávkou Ako že áno! A... Pak druhý den_ Přišla jsi nabrala si a sedla si vedle mne. Přede všema. Nešla jsi k sobě jako jindy. Všichni jen tiše vyzírovali a já_? Byl šťasten. Potom Ti řiká: Máme toho ještě hafo i na zitra. Což? I přišla jsi i třetí den a o5 bok po boku... Ach.

A do toho ty sny. Leží na lůžku vedle své bývalé a ona mu ukazuje zbraň. Něco jako desert eagle. Je nabitá řiká mu a šermuje mu s ní vedle hlavy. Dej to sem řiká jí než se něco stane. Přetahují se o bambitku tak vehementně že ta až nakonec vystřelí. Rána z rána jako z děla a ze světla nad hlavou zbyl jen kráter a čouhající dráty...

 

Krásný byl ten dnešní den. S Tebou. Díky Tobě. MILÁČKU. Chtěla jsi abych na dnes udělal na oběd langoše. S cesnakom. Jenže potom jsme se jedno(s)myslně shodli na tom že prostě lán groše jen čerstvé. Jinak je to o ničem. Guma prostě.

UDĚLÁM TI JE DOMA ČERSTVÉ. MILÁČKU. ALE TO MUSÍŠ PŘIJET NA NÁVŠTĚVU. PŘIJEDEŠ?!

ÁNO MIRI. A MÔŽEM AJ S PSÍKOM?!?!?!

PRÁVDA ŽE MÔŽEŠ!!!

Lenže... On je celý divý! Najprv ti skočí do postěle a celů ju preňuchá. A potom ťa začně celého oblizovať. Všetko čo máš holé. Je to prosto taký oblizovací pes... :D 

Ráno Ti koupil v coopjednotě 3 koblížky. A potom páč bylo ještě přiliš brzy na Tebe čekal před domečkem. Když jsi nasedla povídáš: Nechce sa mi Miri! Na to já: Řekni mi něco nového! :D Vždyť se furt opakuješ. Jsi jako gramofon když jehla přeskočí. Jehla přeskočí. Jehla přeskočí. Jehla přeskočí. Směješ se. A já su ščasný že sa směješ. Vždyť právě proto su na na světě abych Tě činil šťastnou. A mně přitom bleskne hlavou Kryl...

Nechce sa mi. Miri.

To už si mi řikala v úterý. A já u Kostické váhy vyhodil blinkr do leva namísto do prava. Ale bylas pozorná a křičíš: 

Nie Miri! Rovno.

Přehodil blinkr během chvilIčky z leva do prava. No. Chudák ten šofér v oktávce za náma.

Pak zabočil na cestu k nám do práce. Oba pozdravíme stromečky.

Nechce sa mi. Miri.

Nezabočil do leva do firmy alébrž pokračoval furt rovně směrem k Pohansku.

Niééé Miri. Vráť sa!

A tak zařazuje zpátečku a couvá a vrací se k sídlu firmy. Ze dveří vychází kolegyně Petra a řiká mu:

Jsi zamilovaný - že?

ZLATOHNĚDÁ jí něco vysvětluje ale ona i nadále hovoří jen k němu:

JSI ZAMILOVANÝ.

Tečka.

Ach. Víš Petro? 

SOVY NEJSOU TÍM ČÍM SE ZDAJÍ BÝT.

 

KURWA! SU!! ZAMILOWANY!!!

 

Odpoledne mi řikáš: Miri. Môžeme ísť do Farmošky? Ak je to problem tak nie_!

Miláčku_ Lásko moje_ Nic není problém! Jsem na světě pro Tebe!!! Jedeme a pak mi řikáš: Chceš ísť so mou?! Můžu?!?! Jasné......

 

A pak jedeme zpět a Ty:

Ďakujem Miri.

Ale... Kuřátko...... Vůbec nemáš za co! Na kruháči před 
Břeclavskou hlavní poštou Ti řikám:

Ty jsi moje Múza!!! A já su Tvůj dobrý anděl!

Usmála ses. Ako to že ja som Musa?

Inspiruješ mě ku psaní!!!

 

A potom při cestě zpět Ti povídám vtip za vtipem. Divíš se. Ale já mám prostě buňky mozgové iba len na howadiny!"

A až pak si všimnu že si třeš spánky.........

Není Ti dobře? MILÁČKU!?

Áno. Ako vždy.......................................................................................................

 

DEJ MI RUKU.

POŠLU Ti TROCHU SVÉ ENERGIE.

JAKOBY AUTOMATICKY SE NAŠE DLANĚ POTKALY.

BYLO TO PŘESNĚ JAKO KDYŽ SE NAJDOU DVA MAGNETY.

MIRI! JE MI LEPŠIE!! VIDÍM OSTRIEŠIE!!!

 

AKO SI TO UROBIL?!?!?!?!?!?!

 

Ach.

Ty MOJE Trdlo.

 

Co bych Ti měl vysvětlovat?

 

Prostě:

 

TO

 

JE 

 

LÁSKA

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 


4 názory

Benetka
před 9 měsíci
Dát tip

Děkuji za přípis milý krajane! :)

Jistěže - Boha nosím s sebou hluboko v srdci tam není žádný problém. Nicméně o víře zde povětšinou ničehož nic nepíši. Myslím že zde na to vesměs nejsou čtenáři zvědavi.

A jinak vedle Ní si připadám mladší. Vlastně je mi tolik kolik je Jí. Tedy žádný starý pes... ;)


Zeanddrich E.
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

 

Nechci nějak provokovat, Slávku :),..., ale jako    již vlastně docela i starý pes :) nejsem si úplně jist, za člověk by sám tlumit tzv. prudkou lásku neměl dnes.. :)

((aby nedošlo k omylu, přeji Ti vše dobré :); - ale člověk zvláště v našem věku :) by někdy neměl asi už zapomínat, že každý člověk v těle  :) je jen stvořen k obrazu nášho Stvořitele :) - a v životě dříve či pozděj poznáme, že jedině On nás v životě našem nezklame... :):) ))


Zeanddrich E.
před 9 měsíci
Dát tip

... .

((i já jsem rok 1989 prožil ve ..vojenské službě ... ))


Alegna
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

:)) z lásky s láskou pro lásku

 

Oba podravíme stromečky. - pozdravíme


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru