Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVÝSLEDKY PM ZA ČERVEN 2023
Autor
Próza_měsíce
nominace za červenec prosím posílejte v soukromé zprávě na nick Gora nebo Próza_měsíce do 10.8.2023
13 názorů
lastgasp: návod jsem uveřejnil tady: https://www.pismak.cz/dilo/543706/ ale je docela složitý...
Gratuluji vítězce a blahopřeji nominovaným. Dannmu děkuji za fušku při zveřejňování. Pokud bych měl návod, rád pomohu i při vložení tabulky.
Vítězce z celého srdce gratuluji.
A tip patří i tabulce.
Goro, plánuju v nejbližší době dát k dispozici návod na zveřejňování excelovské tabulky na Písmáka: Excel a web jsou totiž úplně jiné formáty, takže to opravdu není triviální. Beru to tak, že stále budu "zveřejňovačem", protože jako ajťákovi mi to trvá tak čtvrt hodiny, ale v případě kdybych nějak nebyl k zastižení, bude tu ten návod, kdyby něco. Za dnešek jsem už vyplácal dílo do Hlavního seznamu, takže návod bude pravděpodobně zítra večer po práci, neznamená to, že bych to nechtěl dělat, ale jenom ať to tu je kdyby něco.
Gratulace nejen vítězce, všechny povídky se dobře četly a díky všem, co se podíleli
Ďakujeme, vážime si. Nikdy som nevyhrala, aj teraz vyhrala Iva, moje úpravy textu boli minimálne.
Gratulka, gabi, to je asi poprvé, kdy jsi v PM vyhrála?
Všem ostatním, nejen "na bedně" ovšem také!
Přemkovi pak díky za bezva tabulku a Dannymu za zveřejnění, což je bohužel stále nesnadné a nad mé síly.