Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 24

03. 08. 2023
7
4
131
Autor
Hamar

Vzácné medvědovité zvíře je známo velkou tvorbou extrementů,

proto v Číně, ale i v několika ZOO mají tzv. čističky odpandích bot.

 

Na pláži se pravidelně objevuje svalovec v plaveckém kruhu s obrázkem "Tlapkové patroly".

Inu, je to drsňák s duší dítěte.

 

Jak se to stane, že se zamiluje kapr do kapřice?

No, chvíli vedle sebe jen tak plavou a pak většinou přeskočí jikra.

 

V Ostravě začal pro místní seniory a pracující občany, bydlící poblíž areálu DOV, další ročník festivalu "Kalous of Ostrava"

 

Znáš tu věčně bledou a hodně hubenou Marii z parku?

Jo, to je ta holka krek a piko.

 

Usvědčenou čarodějnici při procesu ve Velkých Losinách trochu uklidnil až příchod "Lékařů bez hranic".

 

Známý ostravský písničkář a bard podruhé ve dvou dnech vyprodal O2 Arénu v Praze.

Hodil tak pomyslnou nohavici svým konkurentům.

 

Vojáky své povstalecké armády nutil k poslušnosti, že je doslova držel za koule.

Byl to typický lokální Varlord.

 

Česká televize jako každé léto vysílá seriál o radostech a strastech řeckých pekařů "Malý pita vál z kynutého těsta".

 

Byl to schopný a mimořadně podezíravý člen protidrogového oddělení. Majitelé pěstíren z něj byli nešťastní.

Slyšel doslova trávu růst.


4 názory

Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

Tež furt čekám až přeskočí jikra... Zatim nic. :)


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip Hamar

SUPER!

Za mě hlavně zvířecí - panda, kapr a Kalous,  Feťácký - krek a tráva,  a taky čarodějnice...


Evženie Brambůrková
před 10 měsíci
Dát tip Hamar

Panda je super, ale Tlapková patrola taky je krásná. Těžko bych si vybírala, je to velmi vydařené. :-)))


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Hamar

Martine, trojvýpich je opět těžký, přetěžký úkol. Ale když už jsem si na sebe tento voličský bičík upletl, tak ze mě nakonec vypadnou panda, felčaři a Jaromír.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru