Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 92.

14. 08. 2023
5
8
113
Autor
Benetka

Tohle je zřejmě jedna z úplně nejvíc písní/textů co mne zasáhlo. Až dodnes jsem ji sem neměl důvod dát. Nicméně svět čas prostor vesmír se mění a tvaruje mě dle svého. Stokrát tisíckrát můžeš něco říct ale slova jsou jen slova. A nakonec je všechno jinak. Důležité jsou činy. Ale i tak poté nebývá vyhráno. Je potřeba nekonenekonenekonečné pokory a pak to možná vyjde. Možná.

Takže vzkaz jen a jen pro Tebe Marťuli:

I kdybych byl byť na jeden den holka

Stejně bych Ti asi neuměl zcela porozumět...

 

https://www.youtube.com/watch?v=AWpsOqh8q0M&ab_channel=Beyonc%C3%A9VEVO

V sobotu byl na svatbě. Ženil se jeho kamarád. Nebyla to žádná obří párty nicméně alkohol tekl proudem. Nu a jak známo je třeba se říditi starým dobrým českým pravidlem:

JEZ DO POLOSYTA PIJ DO POLOMRTVA.

Když někdy v prostřed noci usoudil že dál už nevstřebá ani kapku chtěl se rozloučit ale prostě už nešlo ani mluvit. A tak jen mávl rukou směrem ke vratům a vydal se k domovu. A těch cca 500 m. šel asi hodinu. Vždy jeden krok vpřed a dva vzad. Konečně stanul před vchodovými dveřmi jeho bytového domu a_ Dál už to nešlo. Nešlo! A tak zůstal ležet na schodech a usnul tam na Pan ví jak dlouho. Naštěstí nepršelo a po delší době byla i vlahá noc. Nakonec se dodrápal až do postele a následně se vzbudil v neděli v 10. Z postele však nevylez. Nebylo mu blbě ani hlávka nebolela ale připadal si jako zcela vymačkaný citron. Postupně pak během dne přikrmoval hladinku lahváči až se večer propadl do spánku s tím že vstává v 4:56 bo jede spolu s Marti do roboty opět dřív. Od půl druhé nespal a od čtvrté už bambůřil v kuchyni a vařil té. Po desáté. Po sté. A možná že už naposled - Pan ví.

Strašný den. Strašné ponedělí. Slávek prostě neví co dřív! 9 a1/2 hodiny vjednomkolevjednomkolevjednomkolev... O5 si připadal jako vymačkaný citrus. Za pět čtyři ještě přijel kamion na vykládku a to už byl v zaměstnání sám jen se ZLATOHNĚDOU. Potom když si k němu sedla do auta řekla jen: Si v pohodě Miri?! Ne. Ne! Nejsem kuřátko. Mám toho plné zuby! Hmmm - vieš a ja by som potrebovla aby zme išli aj zajtra na šiestú... Ak nechcieš pôjdem svojim autíčkom... Ach jo. Stokrát ti můžu říct že Tě mám rád. Avšak je také potřeba to dokázat! To znamená že udělám co Ti jen na očích uvidím. Tak. Prosto. A stále platí že zato nic nežádám. Jo! Prostě jedeme zítra na šest. To znamená u Tebe před domečkem v 5:35. Jedeme dál a... Láska má děj! Jedeme dál a Ty říkáš: Už se moc těším na toho svého mazlíka. A vlastně... Nechceš jej poznat?!

Krásný den! Krásné pondělí!! Pozvalas mne k sobě domů historicky úplně poprvé na návštěvu a já s radostí přijal. Jak pak by taky né?! Že jo!?!?!? :) A hodinu jsme povídali a hráli s pejskem a mně bylo neskutečně fajn. Je mi s Tebou moc hezky a to při tom ani nemusí nic být. Jakože... Ale. Však každý ví. Opět se ukázalo jak jsi vnímavá a empatická a udělala jsi přesně to co jsem asi celou svou duší vyzařoval a v danou chvíli tolik potřeboval... Dostat něco navíc.

A...

Taky mě máš trošku ráda - viď?


8 názorů

Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip

 

(No, když silnej zážitek, tak se zápis o něm musí objevit hned dvakrát :) ) 


Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip

 

... .

(Začétek mi připomněl můj jeden břeclasvský zážitek z doby, kdy jsem bydlel v podnájmu na Den.isově ulici (práci jsem měl za rohem na Žerotínově :) ).

Se svým kolegou nějak jsem se v hospodě Na veslařské (jmenovala se tak opravdu? -už nevím jistě) dostal do bohatýrského kolotoče štamprlí s partou jeho známých :); a pak jsem se ráno vzbudil v botech i v oděvu doma v posteli :); - ovšem s velkým oknem :), ..., a také bez nákupu za cca 700,- Kč, což v roce 1993 bylo o dost více peněz, než dnes... :).


Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip

... .

(Začétek mi připomněl můj jeden břeclasvský zážitek z doby, kdy jsem bydlel v podnájmu na Den.isově ulici (práci jsem měl za rohem na Žerotínově :) ).

Se svým kolegou nějak jsem se v hospodě Na veslařské (jmenovala se tak opravdu? -už nevím jistě) dostal do bohatýrského kolotoče štamprlí s partou jeho známých :); a pak jsem se ráno vzbudil v botech i v oděvu doma v posteli :); - ovšem s velkým oknem :), ..., a také bez nákupu za cca 700,- Kč, což v roce 1993 bylo o dost více peněz, než dnes... :).


Gora
před 8 měsíci
Dát tip Benetka

Sleduju a přeju---však víš, co.


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip Gora, Benetka

Tak tomu se říká posun vpřed. třeba bude i něco dalšího :-)


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip Benetka, Gora

První kontakt s mazlíkem a interiérem domečku, toť vskutku mimořádná událost, zkráceně mimořádka. Tuto hodinu mezi šesti očima a osmi nohama považuji za lépe strávený čas než onou posvatební cestou korunovanou noclehem mimo lůžko.


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Poslední dobou je tvoje psaní  pohlazením po duši


8hanka
před 8 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Mam rada tuto piesen, jej melodiu, atmosferu...  a tiez som obcas premyslala , keby som bola chlapec, aka by som bola... mozno prave taka, o akej spieva Beyonce..a mam rada aj tvoj donkichotovsky pribeh, ani nie tak obsahom ako sposobom podania. Skoda toho alkoholu, pijes vela a casto...a nie je ti z toho dobre, keby bolo, je to o inom:) niekedy by mozno aj mne pomohla mensia opica, ale ja sa  opit neviem..tvrdy alkohol ani sampus mi nechutia no a opi sa z byliniek:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru