Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen pár obrázků

31. 08. 2023
21
21
252

Nedaleko metra Kobylisy, v Praze, je malá kavárna a jmenuje se 6.33.

Po celé září tam budu mít vystaveno 6 menších obrazů.

Mají tu výbornou kávu a skvělou nabídku různých dobrot.

Lidé jsou milí a ochotní a prostředí je vkusné a příjemné.

 

Pokud byste měli cestu kolem, zastavte se na chvíli

a já budu ráda, když vstoupíte za mnou,

do světa mých obrazů.

Marie Evženie Tomková (Brambůrková).


21 názorů

Pro bůh extáze - jako celek je to velmi příjemné místo a myslím si, že mé obrazy to nepokazily :-)


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Safiáne - naposledy jsem četla přátelům ze své knihy o babičce, v zimě, v kuchyni na chalupě.

Ale určitě by to bylo moc hezké zase poznat pát dalších přátel. Zkus to :-)


Safián
před 8 měsíci
Dát tip

Evženie, ta místnost je malá, opravdu jen pro pár přátel. Třeba by se to dalo spojit se čtením kolem stolu, tak 6 - 8 lidí. V sobotu by to mohlo být i pro přespolní. Kousek dál, poblíž Wolkerovy sochy v Proseckém parku je salonek pro 30 lidí. Ale tam i u tebe v kavárně chybí divácké zázemí. Musí to být na pozvánky.


Děkuji Ivi a Hanko, škoda, že to máte trochu z ruky. 


blacksabbath
před 8 měsíci
Dát tip

dám si kávu a tvé obrázky si domyslím.....pro mě daleko....věřím, že měly úspěch


8hanka
před 8 měsíci
Dát tip

ach, keby sa dalo ísť okolo, to by bola krásna zastávka...maľuješ skvele, k tomu príjemné posedenie s fajn ľuďmi, dobrotami...až im závidím, v dobrom...


Safián - kdyby se sešlo víc lidí, ráda bych ji udělala. Ale většinou dorazí jen těch pár přátel, co se setkáváme běžně :-)


Čudla
před 8 měsíci
Dát tip

Rád se přijdu podívat. 


Safián
před 8 měsíci
Dát tip

Evženie, bude vernisáž?


Třeba se tam potkáme, a od metra je to kousíček. Kobylisy jsou moc hezké i na výlet :-)))


lawenderr
před 8 měsíci
Dát tip

jéé, tak to se stavím :) jsem zvědavá


lastgasp
před 8 měsíci
Dát tip

Evženie zdravím z Nuslí. Jestli to najdu, rád se podívám a kafe vypiju. Díky za pozvánku. Všichni mně doporučují hodně chodit, což se mně nechce. Tak si pochoďák udělám.


Kvothe
před 8 měsíci
Dát tip

V té kavárně jsem byl v červnu. Moc pěkná...a hezké budou i obrazy.


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip

Maruško, kdyby bylo mnichovské metro prodloužené a napojené na pražské, tak bych o tom možná i uvažoval. Za současného stavu však vidím pokuk na šestici obrazů značně černě. Ale přeji civění celé přehršle jiných osob. 


jejda, to je pěkné pozvání ... škoda přeškoda, že zbytek září, kdy budu v ČR mám naditej ...


vesuvanka
před 8 měsíci
Dát tip Philogyny

Maruško, gratuluji! Prošla jsem si Tvoje stránky a ráda si připomněla krásné obrázky a těším se až přidáš nové.


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip Philogyny

Musím nechat dopnit své www.marietomkova.cz. Ty nové obrazy tam zatím nejsou, ale pár hezkých tam je.  Hezký den vám všem.


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip Philogyny

To vypadá na příjemný zážitek, třeba se mi podaří najít na něj chvilku


Jamardi
před 8 měsíci
Dát tip Gora, dievča z lesa

Obrázky máš pohodové a v kavárně udělají radost. Já si mohu uvařit kávu a podívat se na monitor, do Prahy to mám daleko.


stanislav
před 8 měsíci
Dát tip dievča z lesa

to zní dobře


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru