Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píšem na čet Sihoťárky

05. 09. 2023
12
11
251

Dievčatá, sedíme v cukrárni Ona pečie a pri koláčiku premýšľam. Nedávajte ma do toho hrobu. Viem. Pôvodne som chcela ísť na policu vedľa tatu. Ale teraz, keď ten hrob otvorili, nepáčila sa mi tá ponurá atmosféra. A zoskupenie ľudí. Babka Anička s dcérou a synom a zaťom. Ujo Janko zasa bude pindať, že som nemala jesť ten chleba s masťou, že mi upchal cievy. Trenice medzi babkou Aničkou a Zuzkou, tato zasa piate kolo u voza. Mám taký návrh. Vysypte ma niekde na Vlčom Vrchu. Ak by Monka mala námietky, tak polovičku k vagónu pri včelách v Nemšovej. Hlavne ma nezatvárajte v hrobe, chcem von, na vzduch. Ešte sa nezberám. Som tu rada. Len aby ste vedeli. Ďakujem za porozumenie a splnenie poslednej vôle.


11 názorů

nádhera, Jiří...ako to vieš iba ty


a2a2a
04. 10. 2023
Dát tip Benetka, Kočkodan, gabi tá istá

Mým synům

 

Až se budu dívat na vlastní pohřeb,

nebudu sčítat smuteční hosty,

kdo nepřišel s kdo mne měl rád.

 

Naplním něhou zbytky světla

z rozdílu mých dnů a nocí

 

a půjdu se toulat Komenského sady,

kde skáceli topoly.

 

Na korbách voněly o pomoc 

a já jen prošel.


Rhodesie
18. 09. 2023
Dát tip gabi tá istá

Chápu to přání...


Kočkodan
06. 09. 2023
Dát tip

Se mnou budou po skonu možná trochu problémy. Ale doufám, že mne někdo na rodnou hroudu vrátí.


8hanka
05. 09. 2023
Dát tip Benetka

nepremýšľala som nad tým takto, ktovie kde ľudia po smrti blúdia, určite nesedia v hrobe a nevedú diskusie, nechcem skončiť v hrobe prelezená červami, deti budú ďaleko, kto by sa oň staral...

už dávno vedia, že chcem byť spopolnená,sami navrhli, že ak vtedy bude kvitnúť levanduľa, rozsypú ma v nej...ale neponáhľam sa...


Taky bych tam nechtěla.


Abakus
05. 09. 2023
Dát tip

no najmä neskončiť ako prísada do tabaku.


Benetka
05. 09. 2023
Dát tip Jinys, kadeřavá

No jo no ale HLAVNĚ! ONI!! MUSÍ VĚDĚT!!! Že to tak chceš. I když to samozřejmě neznamená že to tak pak opravdu bude no... Já bych si přál až mě spálí ať mě vysypou do Dyje. A já se pak vleju do Moravy a ta do Dunájka sivého. Nakonec se rozprostřu do Moře Černého a_ Vsáknu se do mraků a vyprším se nad Břeclaví......


Jinys
05. 09. 2023
Dát tip gabi tá istá

Taky to tak chci. 
:-)


kadeřavá
05. 09. 2023
Dát tip gabi tá istá

Cítím to stejně,chci být tam kde je hezky :-)


revírník
05. 09. 2023
Dát tip gabi tá istá

Sympatické přání, tomu jde rozumět.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru