Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 39

17. 09. 2023
20
15
254
Autor
Kočkodan

 

 

Denně utírala prach na porcelánové sošce císaře Josefa II. U ní byl velmi osmýčený panovník.

 

Jeho přesvědčovací schopnosti se ukázaly být tak naprosto mimořádné, že vymámil z jalové krávy i sele.

 

Zajímá se o noční ptačí dravce. Ale jen o ty, kteří žijí v Česku. To již trochu zavání sovynismem.

 

Poměrně málo se ví, že měl Cassius Clay na zahradě spousty záhonů se  zeleninou. A moc pěknou. Jednalo se o úspěšného pěstitele.

 

Jako krejčí za nic nestál, byl to spíš jen takový příšivník.

 

Majitelka penzionu posílá pokojskou každou chvíli k sypku.

 

Synovi hajného se při tělocviku smáli, že neumí udělat ani krmelec.

 

Z pracovnic v kravíně byla nejstarší, zkrátka dojajénka.

 

Často využíval bazén a vířivku, k dispozici měl služby masérky, pedikérky, kadeřnice... Opravdu si nemohl na lazební věznici stěžovat.


15 názorů

Kočkodan
23. 09. 2023
Dát tip Janina6, Radovan Jiří Voříšek

Ani tak frigidního autůrka jako jsem já nemohou vámi zaslané komentáře nechat zcela chladným. Setřev obě dojací slzy z očních koutů přikročuji k slušnému odvetnému kroku – poděkování.


Josephina
20. 09. 2023
Dát tip

Kde je, ta lazební věznice? Že bych se pokusila tam dostat ...


Rhodesie
18. 09. 2023
Dát tip
Všechny skvělý!
 
Vypichuju Josefa II., příšivníka, dojajénku a lazební věznici...

Alegna
18. 09. 2023
Dát tip

Bylo ti dáno vtipu přehlšel a tak je fajn, že se s námi dělíš. Líbí se mi všechny, díky 


Hamar
18. 09. 2023
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Benetka

Cassius Clay na své soupeře jen tak poštěkával, čural se zvednutou nohou, obskočil nejednu sukni a zároveň měl rád med a tak se mu začalo říkat Mohamed Alík.

 

Jinak Pokroutky opět perfektní!


aleš-novák
18. 09. 2023
Dát tip Alegna, Radovan Jiří Voříšek, Benetka

Na písmáku nerad dával bezeslovná hodnocení. Přesto mu říkali tipálek.


Alenakar
18. 09. 2023
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Ano, Cassius byl skvělý pěstitel. Možná to ale mohl být i dobrý pěstoun.

Taky si myslím, že dobří pěstouni by mohli být i Stouni.   Tip.


Gora
17. 09. 2023
Dát tip

Parádní kousky, Luboši.


Abakus
17. 09. 2023
Dát tip

ujde a možno aj postojí.


Obsluze lisu ze stresu tak padaly vlasy, ae měl zanedlouho na temeni výlysek


Janina6
17. 09. 2023
Dát tip Alegna

Co jen mám spáchat, abych mohla taky do lazební věznice? Nejlépe na doživotí? :D


Benetka
17. 09. 2023
Dát tip Gora, Alegna

SOVY NEJSOU TÍM ČÍM SE ZDAJÍ BÝT_


Jamardi
17. 09. 2023
Dát tip Gora, Alegna

Sovynismus, sele, příšivník, osmýčený panovník, lazební věznice - super !!!

A víte, jakou představu měl osmýčený panovník o lazební věznici?


vesuvanka
17. 09. 2023
Dát tip

Luboši, líbí se mně všechny, obzvláště mě zaujaly: osmýčený pnovník, sovinysmus, příšivník, z jalové krávy i sele, krmelec a lazební věznice. Tip


Diana
17. 09. 2023
Dát tip

Vtipné, pobavilo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru