Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 40
Autor
Kočkodan
Opět se hodně opil a v noci cestou z hospody usnul na ulici. Začíná mít nelichotivou pověst přizdispáče.
Proti svini, která ji přepadla v temném parku, použila mladá žena vepřový sprej.
Dostal od manželky k Vánocům obuv. Na pohled byla hezká, ale dost nepraktická. Moc dobře se mu v sedmikilových botách nechodilo.
Zpěvák se doprovázel na kytaru a mezi písničkami dlouho celkem hloupě mluvil, takže se stal z jeho koncertu spíše kecytál.
Syn Jana Mydláře začal pracovat ve stejném oboru jako otec. Prostě se pokatil.
Populární komik předvedl v natočené veselohře mizerný výkon, takže není divu, že si ho filmoví kritici vzali na šaškál.
Na návštěvě ochutnal ke kafíčku i domácí jablečný závin, ale nic k němu neřekl. Přísně dodržoval koštovní tajemství.
Lucius Domitius Ahenobarbus neměl ani později jako 5. římský císař psychiku úplně v pořádku. Byl
poněkud nerotický.
Skupina Policistů z oddělení vražd chodí často do cukrárny na sladké zákusky. Jedná se o známou dortpartu.
18 názorů
Iveta_Ivka
před 11 měsíciúžassssné boty na túru, snad i něco vydrží ... humor je tak vzácný a stačí tak málo ...
Luboši, opět skvělé, obzvláště sedmikilové boty, kecytál, pokatil, šaškál, dortparta. Díky a Tip.
nie som inteligent, myslím že som blbec ale toto má byť vtipné ? prekrútenie slov ? fuha sme hodne upadli ako ludia alebo "udia" ?? hahahahah ? či ? alebo ič ? dementi alebo "ementi" ? haahhahhahahahah
Lucius Domitius Retardius neměl ani později jako 4. císař psychiku úplně v nepořádku. Byl poněkud spomalený a dalej psal tieto hovadiny.
a policajti čo chodia a čo čítajú tieto pičoviny sa šli radšej zabiť
hahahahahahahah
vtipne nie ?
M.
Tradice jede na plné obrátky – vy mne neatakujete sžíravými komentáři plnými vulgarit a já vám za to vděčně děkuji.
No dobrá, pozitivnost vašich ohlasů je mnohem vyšší, než jsem ji v úvodu vyjádřil. Často jste volily taková slova, jež notně příjemně vytemperovala moje osrdí. A postřehl jsem i stopy humoru, to musím rovněž zmínit. Tož ještě jednou díky.
Velevážený Pane kolego! Opět jsi mi zlepšil den. Mám hubu jako bych se vrtal šroubovákem v ručním granátu: OD UCHA K UCHU! :D
:) :) :) :) :) :) :) :) :)
Devětkrát smích...
Chtěl jsem zase vypíchnout ty pro mě nej, ale tolik písmen tu dneska v zásobě nemám.
Já si do teď myslel, že policajti radši koblihy. :-) Díky, za poučení a výborné pobavení!
To nejsou pokroutky. To je hlavní chod! Obdivný mrk...
Píšu na Dánské velvyslanectví, aby svoje hlavní město ráčili přejmenovat na Kočkodaň!
na šaškál si ťa nevezmem, tieto pokroutky rozhodne nie sú kecytálové***