Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 41

01. 10. 2023
19
18
291
Autor
Kočkodan

Pokroutky 41

 

Otec pracoval v gumárnách, takže měl synek v dětství spoustu pryžáků.

 

Jeho strach z nemocí šel tak daleko, že si každý den ráno a večer měřil střevní tlak.

 

Po ztrátě zraku se věnoval mykologii a chození do lesů ještě s větším nadšením – všude viděl houby.

 

Notorik si na módní oblečení z malých luxusních krámků příliš nepotrpěl. On míval nakoupeno především v putykách.

 

Byla to naprostá staromilka, přívržeňkyně uplynulých časů v každém směru. Vždyť i prádlo prala valchaicky.

 

Zloděj se zaměřil na krádeže bicyklů, tedy na kolní pych. (někdy se spokojil jen s poničením duše, kolním pichem)

 

Nejznámějším dílem Antonia Vivaldiho je cyklus skladeb o piercingu s názvem Čtvery nosní ozdoby.

 

Lékaři v Thomayerově nemocnici byli nemálo překvapeni, jelikož vyšetření pacienta jamajského původu jasně prokázalo, že má žaludeční dredy.

 

U dentisty došlo k chybě a paní odešla s mohutnější mužskou celkovou zubní náhradou, tzv. chlapačkami.


18 názorů

Kočkodan
10. 10. 2023
Dát tip

Hani, aspoň že stále nacházíš moje (snad nejedovatá a jen málo prožraná) slova.


8hanka
10. 10. 2023
Dát tip

vďaka astigmatizmu vidím nahouby ... v lese ani jednu...


Kočkodan
08. 10. 2023
Dát tip

Diano praštěná o stůl (jen zoufalý pokus o humor, prosím nevytahovat za ušiska), díky za celkový počet 26 slov. (lehký smajlík)


Diana
08. 10. 2023
Dát tip

Ještě si dovolím dodat, že ačkoliv se mi dnes s ledasčeho zvedá žaludek,  ještě nemám žaludeční dredy...


Kočkodan
08. 10. 2023
Dát tip Gora

Alespoň v něčem se chovám jako normální člověk, totiž že si čtu komentáře, které se mi sejdou pod dílky. Činil jsem tak i u tohoto a kromě pozitivních ohlasů jsem si pochopitelně hned povšiml některých reakcí, jež přímo přetékaly vtipem podobně jako zápasníci v sumo sádlem. Vyslovuji poděkování i uznání.

 

P. S. Ještě méně známé jsou tyto Smetanovy básnické skladby:

V břiše krad – odsuzující ilegální obchod s lidskými orgány

Prťavá – zde se autor vyznává z erotické přitažlivosti k malým ženám

Párkař – líčící nelehkou profesi dohazovačů

Gábor – dílo zabývající se tématikou homosexuality

 


Rhodesie
04. 10. 2023
Dát tip

Bravo Kočkodan!

 

Bravo Supizmus!


Hamar
04. 10. 2023
Dát tip 8hanka

Moc pěkné! :-)

 

Málo se také ví o díle Bedřicha Smetany, které složil jako poctu alkoholismu "Má chlast", která obsahuje například symfonické básně "Hltava", "Čárka", "Z výšek hrad" nebo  Braník


Jamardi
02. 10. 2023
Dát tip Poeteroristka

Nevidomý chodící do lesů, to je fascinující představa. A zloděj, to ani není zloděj, to je kolomaniak.

Další jsou taky moc pěkné - nákup v putykách, praní valchaicky....


vesuvanka
02. 10. 2023
Dát tip

Luboši, díky za pobavení, líbí se mně všechny, ale nejvíc pryžáky, střevní tlak, Vivaldiho Čtvery nosní ozdoby a žaludeční dredy, Tip


Nami 99
02. 10. 2023
Dát tip

Supeeer - všechny - střevní tlaky s pryžáky vedou.

 

Úchyl po zadržení policií zažíval silné pochoutky.


Al Jal Úd
02. 10. 2023
Dát tip

Pobavily krouceninky ,:))


Alegna
01. 10. 2023
Dát tip

Zase všechny pobavily, díky


Gora
01. 10. 2023
Dát tip

Dobré hlášky, Luboši. Obdiv a tip.


supizmus
01. 10. 2023
Dát tip Gora, Alegna, Al Jal Úd, Nami 99, vesuvanka, Jamardi, Rhodesie, 8hanka

V kostele zazpíval sbor složený z kuchařek a kuchařů mohutné Olejuja!

Další z kuchařů se snažil vařit jídla výhradně z luštěnin, ale stálo to za prd.

Volská oka, která dělal, se jedno druhému podobala jako vejce vejci.

U maturity na oboru kuchař/číšník studenta profesoři pořádně grilovali. Daný student měl v učivu mezery, čímž si dost zavařil.

Drby praví, že pan pekárník s mladou brigádnicí to spolu pečou.

Starý notorik se s přibývajícími léty ve svých projevech blížil pivnímu sudu - když do něj někdo narazil, tak vypěnil, a když byl vytočenej, tak bylo nejlepší ho přerazit.

Po čtyři a dvaceti letech práce v pekárně paní pekárníková pěkně nakynula.

 


aleš-novák
01. 10. 2023
Dát tip Alegna, Nami 99

Střevní tlak se měří prdoměrem.


kadeřavá
01. 10. 2023
Dát tip

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))děkuji za úsměv


Diana
01. 10. 2023
Dát tip Alegna

S kolním pichem mám velmi špatnou zkušenost :-)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru