Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HoiSin

19. 10. 2023
6
3
77
Autor
Benetka

HoiSin omáčka: Sladko-slano-kyselá lehce pikatní...

Když jsem si ji poprvé koupil a pak doma otevřel k nějakému jídlu na oběd tak_! Ne ne řikám. Ty prostě nebudeš můj t-i-y-p! No ale... Dal jsem jí ještě šanci a ona ji bezezbytku využila! Dnes si prostě život bez ní ani neumím představit. Miluju ji!!!

No...

Je to skoro stejný příběh jako s Tebou - MILÁ. Akorát že tam jsem Tě já miloval od první vteřiny co jsem Tě... Ochutnal?

 

https://www.youtube.com/watch?v=sxY1vNA_fqs&ab_channel=defekt2009

Vím.

A 100x jsem se Tě taky ptal: Víš kdo jsem? Povím Ti to: Iba len hen ten oný. Starý blázon.

Neni si.

Pohladím Tě po vLáskách a zašeptám: Trdlo... 

Ach. Jistěže né. Vždyť jak bych moh že?! Jenom bych klidně moh bejt Tvůj ocet. Klidně. A vlastně... Vlastně jsem. Tvá žíravina. 100% kyselina octová. Moje i Tvoje vina. Moje je v tom že na Tebe jednaDuše nedokážu přestat myslet. Každý večer než ulehnu na lůžko tak si svatosvatě slíbím že už zítra! Konečně!! Počnu Tě... Nenávidět!!! Ale pak příjdeš a uděláš ty svý Kajlí voči a... A já v tu ránu rázem zapomenu co že jsem... Jsem? Newim. V Tvé přítomnosti prostě nejsem na Zemi. Vznáším se kdes pod hvězdami a má mysl... Ach Pane. Vždyť víš. A Tvá vina? Že mi to dovolíš!

Ale Ty vlastně ani nevíš.

Nebo snad raději ani nechceš vědět...

Ale víš!? Že až Ti bude tolik kolik je teď mně tak já už budu...? V pekle. V ráji. Očistci...

Prostě můj popel bude v malilinkatých mikročástečkách rozptýlen po celém širém světě. A Ty mne lehounce vdechneš a pak KONEČNĚ! budem alespoň na oka mžik na vteřinu věčnosti spolu. Já v Tobě a Ty ve mně.

Nevíš.


3 názory

Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

K tomuto dílku nepřidám svou komentátorskou omáčku, ba ani neřeknu popel...


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip Benetka

Souhlas s Evženií.

Co naděláš, umíš žít pro lásku, ne pro nenávist ....


Evženie Brambůrková
před 6 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, Zeanddrich E.

Mysli na to, co je teď, na popel je času dost :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru