Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePokroutky 44
Autor
Kočkodan
Pokroutky 44
Jan Mydlář má na manželku vztek, že ho pořád sekýruje.
Liška zůstává už třetí den pod zemí a nechce vylézt. Hajný se domnívá, že se jedná o syndrom vynoření.
Bača si pro ochranu stáda před vlky opatřil salašnikov.
Nový mladý člen divadelního souboru na své kolegy při premiéře nápadně upřeně koukal. Režisér mu po skončení představení vytknul, že hrál až příliš civilně.
Obézní muž přestal chodit do sauny. Měl totiž stále značně nepříjemný pocit, že ostatním připadá páralojidní.
Nikdy nenosil kabáty ani pláště. Byl to jasný bundamentalista.
Obzvláště posluchači v přímořských státech doslova milují Dvořákovy Humrotresky.
Přejedla se plodu lubenice obecné a dostala z toho průjem. Následky líčila své kamarádce do telefonu poměrně meloundramaticky.
Babka kořenářka byla v celém širokém okolí velmi oblíbená. Mimořádných úspěchů docilovala například u lidí s různými neurózami, jelikož promyšleně nasazovala bylinky s klidovými silicemi.
20 názorů
Klidové silice na léčení nervů? No nevím... :)
Snad Mydlář nebude oplácet stejnou mincí.
No a hlavně bača s liškou a melounová průtrž...
Iveta_Ivka
před 11 měsíciNu to je vtipné .... a dobře sumírované...
Milé spoluobčanky a spoluobčané, pěkně vám zpoza kopečků děkuji za ohlasy (včetně tvůrčích reakcí). Když dnes máme 105. výročí vzniku pramáti České republiky, tak jsem zvolil ono úvodní lehce netradiční oslovení. Zítra se objeví Pokroutky s pořadovým číslem 45, což pro vás bude jistě znamenat okamžik neméně sváteční. Ale vy si ho zasloužíte.
Na mikině měl svastiku. Byl pěkně oháknutej.
K nedorozumění došlo poté, co jsem mu řekla: "Ukaž mi svůj pin, dík."
Za milenci se Máňa dopravovala na koloběžce. Byla to taková koloběhna.
Kočkodane, jsi perloroďák...
To je moc pěkné, škoda, že černá zvěř také nemá syndrom vynoření. Pravidelně se dostavují na naši zahradu.
Vyznavač tvrdé muziky, pracující u technických služeb, se nazývá metlalista
Jinak díky Kočkodane za další nálož skvělých pokroutek - věřím, že budeme těžit z toho, že studnice Tvých nápadů je zlatý důl!
Radovan Jiří Voříšek
22. 10. 2023Zbytky armády Skřetů a Skurut-hai po drtivé porážce zbaběle prchali. Za sebou nechali nepokořený Helmův škleb.
Manželka si nechala zvětšit rty. Trochu to přepyskla.
... pobavilo mě to
Před lety jsem chvilku randil s jednou holkou a tu hodně pobavilo když jsem přejmenoval islámské fundamentalisty na kundamentalisty... :D
Poeteroristka
22. 10. 2023:)))