Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOČičKA!!!

21. 11. 2023
7
4
97
Autor
Benetka

Vlast. Ně. Ani jsem něměl nižádný oumysel dnes psát. Jsa ták ňák mimo a zcela a naprosto vyščaven prací_! Ale! Po nějaké době jsem se vrátil k dílku od 8hanky KEĎ SOM BOLA VEĹKÁ (díky kolegům Pícmákům) a... Ále... Jenom si tak přitom hodím pár myšLenek na papír no...

 

https://www.youtube.com/watch?v=vQesaE5Zja0&ab_channel=EL%C3%81Nrock

Fuckt! je mi teda záhadou proč Jožo Ráž rázně pěje:

Si kočka si kočka si kočka_!?

 

(A taky je mi teda kurevsky záhadou proč zpívá o Tobě!!!???!!!)

 

Neměl by spíš (Ach! Zas ta Tvá oblíbená spíž!!!) zpívat_: 

Si mačka si mačka si mačka?!?!?!

 

Zavírám oči a tiše si sním_. Krom toho hloupého a obvyklého že: MILUJI TĚ A SAMOU LÁSKU TĚ SNÍM!

NESNÍM.

Téda... Sním si sny kdy Tě sním ale_!

Ach! Ty chrupavky šlachy a tak! To by mi asi nedělalo dobře na žaloudek_!

 

SNÍM taky ještě že mám Tě položenou na předloktí jemně něžně hladím Tě a Ty tichounce předeš a vrníš a sníš...

Tak asi tak nějak no...

Ach.

 

SNÍM?

 

NESNÍM?

 

NEVÍM.


4 názory

Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip Benetka

Já jako čtenář nevrčím. A dík za upozornění na onu textovou podivuhodnůstku.


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, Benetka

u nás sa hovorí peknej žene, dievčine kočka...neviem prečo:)

Inak máš pravdu, slovensky  mačky...a jedna z nich mi spáva na predlaktí...celú noc je pri mne, nie je to síce chlap, ale tá vernosť, oddanosť, pokora...a láska z nej priam sršia...pradie a vrní...:)


Evženie Brambůrková
před 5 měsíci
Dát tip 8hanka, Alegna, Benetka

Ona bude díky tobě vlastně tak nějak nesmrtelná.


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip 8hanka, Benetka

:) ona je kočička

a ty hračička 

se slovy


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru