Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

iKiKeL

27. 11. 2023
2
2
72
Autor
Benetka

(Volně inspirováno dílem XXL Pana kolegy Th. Koťátka.)

A ikikel je hláška z vietkong krámu kde se mě prodávající ptal: Co tšebuje? A já povídám mikinu. Ale XXL! Áno! Mikna ikikel! Mameto! Tady! Móc pěkny! No... Hnusnější vyblitou fialovou abys pohledal a velikost spíš tak S. A tak řikám ne! Něco jiného. No a on mi podává další a další hnusy že už začínám být znechucený a chci odejít. Ale najednou od někud vytáhne šedou mikču s kapucí která mi i padne a tak... Kolik za to? Sotopadesat. No... Nekupto!!! :D

Dnes odcházela do penze (důchodu) nebo naopak? Slávkova kolegyně které se řikalo TETA. Každý zaměstnanec má přezdívku která je jeho povinnou výbavou a na to jak se jmenuje doopravdy si často jeden ani nevzpomene. Slávek má přezdívku MIREČEK. To podle toho snědého mládence z Básníků from Bužumbura. A v pátek mu řiká: Mirečku prosím! Ještě mi naposledy do práce upeč tu tvoji skvělou buchtu! Jo? Hmmm... Je to americká buchta s jablky. Plus vlašské ořechy + rozinky + troška kakaa a skořice. A samo že i ty ostatní věci bez kterých by buchta nebyla buchta.

Ráno raničko přichází ZLATOHNĚDÁ a on Ji hladí po vLáskách a znovu a zas Jí šeptá to své vyznání... Tak tichounce tak! Že to prostě nemůže nemůže slyšet. :(

Miláčku! 

Upekl jsem koláč! (Na slovači tak běžně řikají kdejaké buchtě.) Není tam mléko a ani nic jiného mléčného. Ukrojím Ti jo? Talířek jsem měl přichystán a krájím Jí rovnou čtyři velké kousky a Ona mi řiká: Dosť Miri! To je veľa! No ale potom po obědě přichází její kolegyňka s talířkem a povídá: Mirííí?! Maťka chce ještě!!! :D No nemiluj Ji prostě že... ;)

 

Jo... A jinak včera jsem byl v Dolní Krčmě na pivečku s kamarádem XXL. A mluvil jsem i tom že se snažím naposlouchat a... A třeba mít i rád něco jako CZ RaP...

 

https://www.youtube.com/watch?v=5YnDg8Bh6Qo&ab_channel=EktorTV

 

Co myslíte? Dá se to poslouchat?!?!?!

 

 

Slávek se sice sem tam fotí ale nikde to nezvěřejňuje. Nestojí to za to. Nestojí to... Vůbec. Vlastně dodnes netuší a nechápe co na něm AnděLenka viděla že s ním i chtěla žít. Prostě... Když Erben popisoval Polednici tak vlastně mluvil o Slávkovi no... :D Jediná věc se kterou nemá problém je váha. Respektive nadváha. Nejvíc v životě měl 94kg před šesti lety. Jinak furt těch svých 88. I teď. Nicméně problém nastal když si měl přidat foto na seznamku. I našel snímek z nějaké demonstrace na Václaváku kde pak označil čtverec A1 a ten s tou modrou čepicí jsem já. :D

Zato jeho syn Adam... Vždycky měl rád jídlo. Miloval všechno co táta uklohnil. Slávek se ve vaření střídal víkend po víkendu s AnděLenkou a Áďa ty pokrmy bodoval. A... Slávek vždy vítězil! ;) Až byla máma kolikrát nasraná no... :D Penízek nebylo nazbyt a tak se při nákupu v obchodním domu stesku kupovalo jen to nejnutnější. Pro Áďu kostíky. A pro všechny nějaká ta dobrotka. Nejčastěji perníčky. Byly levné ale taky docela hnusné. A když pak nastala situace kdy maličkého honila mlsná a nebylo co tak_! Potajmu si sypal do mističky granko... A táta jej hlídal a kontroloval protože máma stále kdes trajdala... La la la.

No ale když se pak odstěhovali tak... Adam bez kontroly přibral v 16 letech až na 114kg. Och. Nebyla to však bečka sádla! To ne. On je mohutný chlap a tak se to na něm tak nějak ztratilo. Skoro. Máma i táta mu to tolerovali. Avšak jednoho dne přišel zlom! Jeho kamarád od školky Saša si našel holku a začal k vůli ní hubnout a chodit do posilovny. A Adam se prostě a jednoduše přidal! Ne pro nějakou slečnu ale sám pro sebe!

O.B.D.I.V.U.J.I. jeho vůli a výdrž!!! Třikrát týdně posilovna. Mezitím běhání. Plus hraje basket. O víkendech brigády v penismarketu. A do toho příprava na maturitu v oboru IT. NESKUTEČNÉ! Kde já se na něj hrabu... A všecko zvládá levou zadní. S přehledem a s nadhledem......

Jo a váží 79 a je sám sval... ;)


2 názory

Alegna
před 5 měsíci
Dát tip Benetka

Jen jestli ty tu Polednici nepomlouváš, aby se neurazila :), šikovnýho syna máš, toho si važ


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, Benetka

... .

Ad část jedna: ...no to je něco... !

Ad část dvě: ...no to je něco... !!

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru