Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 50

03. 12. 2023
19
16
221
Autor
Kočkodan

 

 

 

Zejména v padesátých letech byly dost rozšířené svatby mládeže.

 

Jevištní výtvarník patřil mezi rádoby žertéře a lidé v divadle se báli, kdy zase provede novou kulisárnu.

 

Husité použili v bitvě taktiku, jež spočívala v tom, že první řadu tvořily obzvlášť vyvinuté bojovnice. Nezdálo se ovšem, že by křižáky tato kozová hradba příliš odrazovala.

 

Obecní úřad pořádal každý rok akci, na které se mohly děti pořádně proběhnout. I rodiče si velmi oblíbili toto lítání občánků.

 

V hospodě se sešli u karet samí blbci, takže není divu, že hráli úplně vylízaný mariáš.

 

Poněkud despotický manžel hnal hned ženu, aby se převlékla, protože chtěla mýt nádobí v teplákách. Podle něj nedodržela dřez code.

 

Malý Tomášek si odřel kolínko a když mu na něj chtěla dát maminka náplast, začal brečet ještě víc. Později se zjistilo, že trpí mimořádně silnou pflastrofobií.

 

Muž měl již pátý den zácpu a partnerka začínala nespokojeně bručet, že nic nevydělá a je nekakačenko.

 

Tatínek nutil svého dvouletého syna jíst různé druhy zeleniny z rodu Brassica: „Žer zela, ham!"


16 názorů

Kočkodan
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Neprovokuj mámo tátu,

oblíkni se k saponátu. :-)


Kočkodan
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Prolítnul jsem si vaše komentáře a nezdá se mi, že by mě měly od další tvorby odrazovat. Dokonce si myslím, že mezi vámi nejsou úplně vylízaní čtenáři a reagující. Tak vám za vše pěkně děkuji.

None___, Přemýšlel jsem nad tím a dospěl k názoru, že jde asi obojí...


Radovan Jiří Voříšek
před 11 měsíci
Dát tip supizmus, Hamar, Poeteroristka

Chtěl jsem mít, k nelibosti rodičů, dlouhou ofinu. Jednou v noci matka vzala nůžky a zahájila nekompromisní ofinzívu.


Diana
před 11 měsíci
Dát tip

Pflasrofóbií asi trpím také poslední dobou... Dobré nápady :-)


Hamar
před 11 měsíci
Dát tip supizmus, Poeteroristka

Moc pěkné!

Tentokrát vítězí dřez kód!


Radovan Jiří Voříšek
před 11 měsíci
Dát tip supizmus, Hamar

Koncem husitských válek začali husité posílat do okolních zemí skupiny nejšílenějších bojovnic. Tak vznikly tzv. spanilé pizdy. 


Janina6
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Všechno super jako obvykle, ale dřez code, vylízaný mariáš a lítání občánků... jo, bomba :D


supizmus
před 11 měsíci
Dát tip Gora

Jako tradičně - úplná bomba!


Alegna
před 11 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

S úsměvem na líci

s vibrující bránicí

nezdráhám se říci

smekám svou čepici

 

 

 


Jamardi
před 11 měsíci
Dát tip

Nápady máš skvělé, ale posmutněla jsem u dřez code a nekakačenka. U despotů by mě dřez code nepřekvapil, a v Japonsku kvůli časté návštěvě záchodu prý někoho propustili. Hodně se mi líbí vylízaný mariáš a pflastrofobie.


Jednapoetka
před 11 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Lítání občánků mi krásně polechtalo bránici. Jakožto i ostatní příměry....:-))))


Gora
před 11 měsíci
Dát tip Poeteroristka

Výborné, Luboši.

Naše vnoučata také trpí silnou flastrfóbií, ale naopak - náplasti vyžadují na kdeco:-). A nej mne zaujal dřez code!


aleš-novák
před 11 měsíci
Dát tip

Lahůdkové, jako vždy.

U nás na východě říkáme náplasti prostě flastr, nikoli Pflaster jako u vás v Bavárii...


Andreina
před 11 měsíci
Dát tip supizmus

Kočkodánku, Tvé pokroutky opět nemají chybu a  „Žer zela, ham!" je prostě skvost.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru