Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hnízda

14. 12. 2023
11
11
134
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=hn3wJ1_1Zsg&ab_channel=LP

Vánice.

Už zase sú tadyk.

A ty zkurvené vzpomínky se vracejí se vracejí se vracejí.........

Jako zaseknuté LP.

AnděLenka pekla Vániční cukroví a MMJ (MiMoJiné) chtěla i... Včelí hnízda? A nebo jak se to kurwa vlatně menuje?!

Adámek chodil do hudebky a táta jej tam po práci vyzvedával když měla máma ROZLÍTÁNO. No. 

I psala mu šórt mesidž že potřebuje abychom koupili tu formičku.

Ten obchod se jmenuje U Macouna. Formička v poschodí nahoře. Billa tam.

Ufff!

Z bílé se vracel (a skoro zvracel při tom_!)

Nej pakárna ForEver!!!

Před Břeclavským městským úřadem je stromořadí Acerů..._

A na to

ZLATOHNĚDÉ

Spadané listí pod nohama a toho maličkého jak spolu nastupují do AutoKolemBusu_!!!

NeAlza zapomenout.

Aneb každý asi má v duši vyryté určité vzpomínky!

Na které prostě není možni zapomenout..................................................................................

 

Že?


11 názorů

APodezDívka
před 4 měsíci
Dát tip

Jééé! To je milé! Sice čtu s křížkem po funuse ale stejně! Já mám Vánoce spojené s mámou v kuchyni jak peče cukroví. Snad jen že asi ty hnízda? Úly? Nikdy nedělala...


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Děkuji vám všem! ;)

Zea: Teď je to ve dvoře ale před tím to dlouho bylo v hlavní budově. V přízemí bylo kovo a nářádí a na patře nádobí a pomůcky do kuchyně.


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

... .

(Jó - u Macouna ve dvoře...?)


dadadik
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

No dyť :)


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Nami 99, Gora, Alegna, Benetka

Na vzpomínkách mě fascinuje, jak některé úplně obyčejné až banální chvilky mohou časem získat obrovskou hodnotu... když jsme to prožívali, nenapadlo nás, jak je ta chvíle jedinečná. A nebo si jen idealizujeme minulost? Třeba v dětství  to občas bývala pořádná otrava, nuda nebo i hrůza, ale když se ohlížíme, skoro všechno nám připadá krásné... ;)


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka

Vánoce jitří vzpomínky, takže přeju nové dobré zažitky pro příští vzpomínání


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Benetka

Ano, proti některým vzpomínkám je Lassie skoro až vzorným příkladem adaptability a setrvávání.


8hanka
před 4 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, Janina6, Gora

Na zlé nespomínam, na dobré s dojatím ano...nič netrvá večne, ani dobré ani zlé.. chýbajú mi niektorí ĺudia, ich návrat však odo mňa nezávisí. Vianoce vedia bolieť, keď nemóžeme byť spolu...


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip

none

MLUJU Tě


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru