Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Propadání

18. 12. 2023
14
15
233
Autor
Benetka

Nádherná skladba od Vládi Mišíka! OVŠEM!!! Text Pan Václav Hrabě!

 

https://www.youtube.com/watch?v=Q89Urbqe7QA&ab_channel=SUPRAPHON

Propadl jsem z první třídy do školky

Propadl jsem z přírodopisu

Srovnávám vrabce a poštolky

Propadl jsem až k Tvému jasu

Propadl jsem zájmena. Tvojí kráse

 

Už zase_

 

Prostě stále jen propadám

Svůj život nedávám

Zpropadeně!!!

Kleju stále dnes a denně

Propadám a ani nevím

 

Kam?


15 názorů

APodezDívka
před 4 měsíci
Dát tip Benetka

Moc pěkné. Včetně všech komentářů. Dotýká se mne to. Děkuji.


Al Jal Úd
před 4 měsíci
Dát tip Benetka, APodezDívka

Nebyl to propadák :)


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip APodezDívka

Jinys: Dnes jsem četl diskuzi pod klipem na YT a bylo tam i tohle srovnání zdali text je o lásce či o smrti. Hrabě to psal když byl mladý takže to svádí k domněnce že je to o lásce. Nicméně já mám za to že mezi LÁSKA=SMRT patří právě to rovná se. Ale každý nechť si vybere sám. Pro mě osobně je to píseň o LÁSCE! Na smrt času dosti... :)


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip APodezDívka

Dnes jsem Jí řekl: Ten pátek jak jsem jako blázen jel zavézt pásky které opomenul přibalit Ditce do zakázky po rozbité panelce kde jsem mohl nechat nápravu a nebo rovnou i celé auto: To jsem neudělal pro firmu a ani pro svoji blbost. To bylo jen a jen pro Tebe. Pro nikoho jiného bych to neudělal. Chci abys to věděla! Nevěděla kam s pohledem a nevěděla co smyslplného na to říct. Snad ještě nikdy jsem Ji takhle nezahnal do úzkých......

Jo a tohle mé MIMO nebude číst. Nemá to smysl...


Promenlivynick
před 4 měsíci
Dát tip Benetka, Al Jal Úd, APodezDívka

propadání není v jádru špatné.

Propadáš nahoru,nebo dolů ?

...............

Jo, jaký máš názor na přesýpací hodiny ?

...........

Je dobře, že máme pořád nový píseček. Za předpokladu, že si na něm dovedeme hrát jak Mišík :-)


Kočkodan
před 4 měsíci
Dát tip Benetka, Al Jal Úd, APodezDívka

Tímhle dílkem jsi u mě nepropadl.


Abakus
před 4 měsíci
Dát tip Benetka, APodezDívka

Ja som veľmi rada, že už mám školské zariadenia az sebou - aj oni sú rady.


Jinys
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka, APodezDívka

Jsi na tom dobře,
protože v Mišíkově ( Mišik, nebo možná nějaký pop-znalec, připsal M. autorství celé skladby. Ale to je asi jedno. ) textu, pokud dobře chápu, vidíš setkáni s Láskou, no, možná jen s láskou, nevím...
To my, nevrlí, nespravedliví a snadno popuditelní staříci, v něm vidíme jednoznačně setkání s vlastní smrtí...
Svůj pohled si udrž!
Když ne na furt, tak alespoň co nejdéle...
:-)


Radovan Jiří Voříšek
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka, APodezDívka

film propadák

může stvořit jenom pták

ten si však nedá na zobák

nezchudne, bude mít dost jídla

má totiž křídla

 


Evženie Brambůrková
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Janina6, Benetka, APodezDívka

Asi to nepochopí, dokud jí to neřekneš.


kuba.49vojenciak
před 4 měsíci
Dát tip Janina6, Benetka, APodezDívka

Taký jsem všude propadal kvůli své rebelii. A nešťastné lásky znám taky, stejně jako většina buzerantů.


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Gora, Jinys, Benetka, APodezDívka

Marná láska je úžasná pro inspiraci. Dá se z ní udělat sbírka básní. Ale jako náplň života - ne... na to je moc krátkej, abys ho "odevzdal" někomu, kdo o tom ani neví... 


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Benetka, Al Jal Úd, APodezDívka

Do školky bych se propadla ráda, až na to odpolení spaní bych si to užívala ... 

Možná tuší, co myslíš?


Benetka
před 4 měsíci
Dát tip Alegna, Zeanddrich E., gabi tá istá, APodezDívka

Škoda že si nebol na večírku. Bola pečená kačena s knedlíkom a se zelím a řízečky a......

A - já vím. Spousta jídla. A tak mě napadlo žes mě a ohňostroj vyměnila za žrádlo... Ale! Věřím Ti. Všecko!! A to zlé prostě smaž!!! Nelhala bys mi že? A ani já Tobě nikdy.

Ale prostě jsem tam nemohl být a Ty asi nikdy nepochopíš proč.........?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru