Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 53

31. 12. 2023
13
9
191
Autor
Kočkodan

Pokroutky 53

 

 

Místodržícímu Albrechtu Gesslerovi se na Wilhelmu Tellovi moc líbilo, jak je ten člověk okuševnělý.

 

Z pubertální dívky trpící anorexií se v pětadvaceti stala již zcela vyžralá osobnost.

 

Žák u učitele přírodopisu příliš nezabodoval, jelikož zařadil čápa a bukače mezi bloudivé ptáky.

 

Vzhledem k vynalézavému utajování pití se jí podařilo poměrně snadno najít na Barrandově pěkné místo maskérky a vyžáhlistky.

 

Ke všem ženám se za každého počasí choval nesmírně něžně, což mívalo i jisté negativní následky – tu a tam se nahladil.

 

Maminka, povoláním kadeřnice, vyprávěla svému malému synkovi nejraději pohádku O Očesánkovi. (Druhá varianta: Tatínek, velký milovník chmelového moku, vyprávěl...)

 

Zeť věnoval své tchyni trpící strachem z výšek k narozeninám vyblítkový let horkovzdušným balónem.

 

V minulosti se šířilo mezi námořníky při dlouhých plavbách nepříjemné psychické onemocnění, tzv. durděje.

 

Partnerka byla poněkud zaskočena, když dostala od manžela pod stromeček debilační krém.

 


9 názorů

Když sliješ všechny zbytky alkoholu všech druhů, které máš doma a vypiješ to, tak to jistě snadno shlastíš!


Kočkodan
před 10 měsíci
Dát tip Alegna, Gora

Jelikož dnes máme Tři krále, tak vám za komentáře obsahující i přání a humor poděkuji nejen jednou. Tedy: děkuji, děkuji, děkuji.

Jak už jsem nedávno naznačil, je to s nápady oproti minulosti slabší, sběr bude trvat déle. Ale předpokládám, že za týden to dohromady lidově schrastím.


Radovan Jiří Voříšek
před 10 měsíci
Dát tip Gora

Pan Babiš přidal důchodcům 500 Kč, s nadšením hlásala média. Byla z toho pořádná halórizace důchodů!


Nami 99
před 10 měsíci
Dát tip

Supeer - všechny - vyblítkový let se vyrovná debilačnímu kému a oba vedou.

Když byla železnice ještě v plenkách, odborníci zjistili, že když dojde k neštěstí, je nejvíc mrtvých a zraněných v posledním vagoně. Prot vydali nařízení, které zakazovalo k soupravě poslední vagon připojovat.


Rhodesie
před 10 měsíci
Dát tip

:)

 

Nevím - možná jsem okuševnělý.

Ale co vím - jsem vyžralý s ptákem již nebloudícím znalým svých cest, ale dříve jsem se hodně nahladil.

 

A jakožto nejen vyžralá, ale i vyzrálá osobnost vím, že člověk se stále učí a dozvídá něco nového. 

Třeba před chvílí jsem přijal vědomost, že není moudré zdržovati se pod letícím horkovzdušným balónem...

 


Gora
před 10 měsíci
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Luboši, přeji hodně (nejen) pokroutkových nápadů do nového roku!


Radovan Jiří Voříšek
před 10 měsíci
Dát tip Gora

 

Proč sis přinesl do kostela motyku? Protože tu jsou dnes krtiny.


Diana
před 10 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

Debilační krém bych momentálně velmi potřebovala. kde se dá sehnat? :-))))


Alegna
před 10 měsíci
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

To jsou trefné Silvestrovské hlášky, vybírám - nahladil, vyblítkový let a debilační krém. Vše dobré do roku 2024, ať tě vtipná múza neopouští 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru