Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cíťení

31. 12. 2023
0
3
80
Autor
Velborn

Sedím u stolu

A vzpomínám na časy

Kdy si lidé vážili svých dnů

 

Zdá se mi

A je to mocné

 

Chodívám bos 

Procházím okolím

A rozhlížím se

 

Vidím skupinu přátel

Připadá mi to prosté

Prožívají spolu své momenty

 

Nejsou v tom složitém světě sami

A jsou tam jeden pro druhého 

Mohou se cítit svobodně

Nevnímají svět

Tančí v souhře 

V touze usnadnit si světa vjem 

 

Ulehnu v polospánku

Nadále vzpomínám na časy

Kdy si lidé vážili dnů

Dnů všech 

Ne jen těch svých

 

Přál bych si se vrátit do těch časů

Kdy jsme mysleli na ostatní daleko více než-li dnes

Připadá mi, že lidem přestává záležet na citech druhých

 


3 názory

Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

Aha, mně z toho vyjádření "vážit si dnů" nedošlo, že se to má týkat citu nebo vztahu k okolí. Myslela jsem, že jde spíš o pocit naplnění života, smysluplného prožívání času... Asi je to hodně široké téma. Já si naopak z dětství a dospívání vybavuju unavené a vystrašené lidi, co se bojí říkat naplno co cítí... V širším měřítku, ve společnosti. Kolem sebe jsem naštěstí měla milující rodinu a to je dnes chválabohu stejné...


Velborn
před 5 měsíci
Dát tip

Ani nevím. Je to snad jen zdání. Připadá mi, že v této době lidem daleko méně záleží na svém okolí. Opravdu ani nebyla taková perfektní doba, kterou bych si přál. Každý přece jen pociťuje období svého života jinak, tak je těžké říci kdy to bylo. Pro mě to asi byly časy, když jsem byl ještě mladší. Lidé okolo byly daleko cituplnější. Ono to bude vnímáním každého asi jinak, prostě to tak cítím, že lidé ztrácí cit postupně víc a víc. 


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

A kdy to, prosím, bylo? Co to bylo za časy, "kdy si lidé vážili svých dnů" víc než teď? Zkouším taky vzpomínat, ale žádné takové období si nevybavuju. 

Slovo "cíťení" mě poňekud vyďesilo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru