Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePróza měsíce listopad 2023 vyhlášení výsledků
Autor
Próza_měsíce
Nominace za prosinec můžete posílat uživateli "Gora" nebo "Próza_měsíce"
12 názorů
Přeji všem úspěšný nový rok 2024 a pevné zdraví. I když jsem poslední, považuji umístění za úspěch již skutečnost, že dílo bylo nominováno. Omlouvám se za svoji nedůslednost a chyby při zpracování tabulky, což potrápilo Goru a Dannyho. Nakonec vše dobré!
Gratuluju všem zúčastněním za příjemné čtení, poslední dobou je těžké vybírat, když je to tak vyrovnané a díky všem, kdo se postarali o soutěž a výsledky. Můj osobní názor je, že je víc důležité, jestli bylo dílo dobré a líbilo se, než jaké obsadilo místo. Výsledek závislý na hodnocení lidí, a který se nedá změřit, je vždycky ovlivněn hodnotícími :)
Janina6: dekuji, sam jsem prekvapen, ze jsem se umistil na druhem miste. Takze vsem dekuji.
Zeanddrich E.
před 10 měsíciA jejej, zase jsem něco asi zaspal ((a přitom jsem snad všecky věci četl...))
Díky za opravu, i když stále nerozumím, proč se počítají hlasy, které ještě dnes ráno u "hlasovacího díla" v komentáři nebyly. Ráda bych pogratulovala malému bláznovi když už ne k vítězství, tak k báječné povídce. Asi beru pravidla zbytečně vážně, že? :) Jako by tady něco mohlo být bráno vážně. Tak šťastný, veselý a inspirativní rok 2024.
tak jsem to opravil podle toho co mi poslala Gora a Lastgasp, zdá se, že první je stále Álej...
Nezlobte se, ale v tabulce chybí hlasování Zajíce Březňáka. Naopak lastgasp u oficiálního hlasování žádný příspěvek neměl. Vyhrát by měl Mámin fíkus.
Všem aktivním tady na Písmáků přeji hodně nápadů a úspěchů v příštím roce.
Díky všem a ať se tu scházíme ve zdraví další rok!
Gratuluji výhercům prosincového kola soutěže!
Každé dílko bylo něčím zajímavé, a tak díky autorům za účast a komentování...
Přemkovi a Dannymu díky za bleskurychlou akci - tabulku Vyhlášení výsledků a díky za spolupráci! Jak na Nový rok, tak... (to je jen zbožné přání pořadatelů :-)), každopádně pevné zdraví a optimismus v roce 2024 nám všem.