Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePŘÍTMÍ
Autor
Lili.
Po večeru
Zbude struska, pár sklenic
S kresbou rtěnky
A nesnědené křupky
Vsadíš si teď na lásku?
12 názorů
Zeanddrich E.
před 9 měsíciJe to skvělé... :):).
- Jo, večer v přítmí vypadá spousta věcí jinak, než potom později... :).
Doufám, Vážená Janino6, že budeš mít za 70614 měsíců čas si tohle přečíst. Díky.
Ještěže jsme všichni z plemena Elfů... pár tisíc měsíců pro nás nic neznamená:-)
Taky mi tam skáčou metuzalémské cifry...
(Podle Písmáka ti to ale řeknu až za 95 047 měsíců!)
Jo, pořád to tam naskakuje, až po otevření jiného díla to zmizí... vida, toho jsem si nikdy předtím nevšimla. Písmák stále umí překvapit. Jen tak dál!
...už se to vzpamatovalo. Už jsem měla strach, že tu straším tak dlouho.
Zajímavé, co mi naskočilo u času mé reakce na kritiku...29951 měsíců??? :)
Jé, to se hezky čte, když přijde pochvala. Ale já nezpychnu... naopak, uznávám kvality místní autorské suity. Děkuji tedy a nápodobně, Tvá díla jsou dost dobrá. ( Co! Víc než to! )
Na něco jo. Ale nevím, jestli zrovna na lásku...
Opět dost dobrý, Lili!