Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePo stopách civilizace
Autor
Norsko 1
Po stopách civilizace
Představte si to Bezmocný a nahý člověk
musel být přece od prvopočátku
oděn a ozbrojen
Kolem rohy kopyta a ráj šelem
Opravdu nechápu
z jakých to tvorů
jsme se mohli tak krásně vyvinout
9 názorů
Norsko, Litartsi,
už dlouho jsem se tak nezasmála. Nechce ty svoje dialogy uveřejňovat na pokračování v nějakém časopise?
Vždyť jsem jen člověk, který ale nehledá cestu z naší matičky Země. Zde kolébka má i hrob můj.
Celej život se snažím o derobotizaci, a ty robotizuješ. Svými verši, celou planetu
Ano, jedná se o robotizaci člověka. A co živý člověk? Ten hledá únik ze Země, aby se mohl robotizovat zase na jiné planetě.
Ty jeho mutace pokračují dál, teď už dokonce vymýšlí i umělého, elektronického člověka, taková je jeho duševní nemoc. A ten e-člověk ho má prý vyléčit, zastoupit či nahradit!
Norsko1,
vyvinuli jsme se prý z jakési šimpanzí větve genetickou mutací. Zatímco šimpanz byl rozumnější a dál se již příliš nevyvíjel, ta jeho mutující deformace mutovala dál, až se zmontovala do podoby člověka. A ten se pak začal odívat i do plechu a stále zbrojil i proti sobě, až se vyzbrojil natolik, že dnes už může vyhubit dokonce veškerý život na zemi, včetně sebe. Za to může ta přírodní šimpanzí odchylka a člověk se teď přírodě za to mstí.