Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD - Kdo by nechtěl žít...?

25. 02. 2024
13
12
169
Autor
Benetka

Téma: Cestování je život

Pět dnů v týdnu cestuji. Cestuji do zaměstnání. Měsíc za měsícem rok za rokem. V zaměstnání svědomitě a pilně vykonávám mně svěřenou práci. Pár hodin jsem úlisný a dalších pár expedient. Mezitím si složím a naložím nějaký TIR. A když jsem ještě i poslušný a nezlobím tak mi pak paní majitelka jednou měsíčně dá. Odměnu. No prostě mi dá peníze. A peníze jsou... Život. Bez nich bych pošel hlady a zimou a zejména žízní! Takže ANO! Cestování je život! :) 

A kdo by nechtěl žít...?


12 názorů

Aru
před 2 měsíci
Dát tip

já ti nevím Zeé, peníze už zabily tolik lidí, že by to vydalo na malou encyklopedii


Zeanddrich E.
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

... :).

 

((Peníze jsou údajně zhmotnělou energií kořenové čakry :), ...; a ta dobíjí čakry další , takže v jistém smyslu jsou i život... :):) ))


K3
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Ironie v kostce, s vyvrcholením, komu by se nechtělo jezdit.


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip

Děkuji! Pobavilo!!! :)


APodezDívka
před 2 měsíci
Dát tip Gora, Janina6, Benetka, supizmus

Já cestuji busem nebo šalinó. Vždycky mě rozčílí, když slyším: vážení cestující. Sakra jak ví že jsem se ráno vážila a mám zase kilo navíc?! :)


Alegna
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

Tak a jsem v koncích, co ještě napsat, co tu v komentech není? Víš co, mě se líbí, že je to ze života ..... takže přesné


Benetka
před 2 měsíci
Dát tip Janina6, Gora, Alegna

Moc děkuji všem za zastavení se komentáře a koneckonců i tipy že.

ARU: Čteš mi myšLenky. Přesně na tohle jsem myslel když jsem to psal! + Ještě mám k tomu to svoje že: Když třeba sebevrah skočí z mostu a nebo si hodí špagát... Než dopadne a než se udusí - kolikrát si řekne že udělal pípčovinu_?! Že vlastně TOLIKTOLIKTOLIK chce žít!!! Ale žel to již nejde vrátit zpátky........

JAMARDI: Ano. Většinou je nutnost jezdit za prací. A tedy za obživou. Málokdy se stane že pracuješ a přitom nikam nemusíš... ;)

KOČKO: Ctěný! Vím že vnímáš a též vím že kdo jiný než Ty chápe všechny souvislosti kolem a okolo...... :)

GORO: Veselejší realita je. Jen je v jiných -PARALELNÍCH- vesmírech než je tento náš. Je nekonečně mnoho světů a někde prostě je nebe pořád modré a voda pořád teplá a láska věčná a... A tak. :) A děkuji! Taky mám radost! ;)

JANI: Tobě děkuji NEJVÍC! Protože prostě vo vo vo tom to je! Není cestování jako cestování. A JE cestování JAKO cestování! Miluju Cimrmanna a tuhle hlášku mám v hlívě furt:

https://www.youtube.com/watch?v=pdy21vVk-Ts&ab_channel=Tholyy

 


Janina6
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

No vidíš, Bene, a já jsem na dnešek nic nevymyslela, protože mi připadlo, že cestování není zrovna téma pro mě, moc cizích zemí jsem nenavštívila... Vůbec jsem si neuvědomila, že vlastně cestuju každý den ;) Dobrý nápad.


Gora
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Bene, tvá mini je civilně napsaná, ze života. Přála bych ti veselejší realitu, ale co zmůžeme my, pěšáci...

Dík, že ses k nám připojil!

Mám radost.


Kočkodan
před 2 měsíci
Dát tip dievča z lesa, Gora, Benetka, Alegna

Bene, umíš zajímavě pojímat. Přinejmenším téma v tomto TD. ;-)


Jamardi
před 2 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

To máš pravdu, většinou to jinak nejde a člověk musí někam cestovat za prací.


Aru
před 2 měsíci
Dát tip Benetka

já nevím, třeba sebevrah by nechtěl žít :D

ale uznávám že s portrétem fialového Masaryka proudí život :D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru