Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdpustila si nám, kým si žila
Autor
gabi tá istá
každý deň lyžičku medu do čaju
čo som predtým neznášala
krížovky lúštim drobučkým písmom zrazu
ako ty mami
chalanom nie v nedeľu
väčšinou v piatok varím pečiem niečo dobré
sme si blízki
hrávajú sa s dievčatkami
je mi ľúto že sme ťa nemohli držať za ruku
pri odchádzaní
12 názorů
Najednou ty obyčejné věci nabývají na významu. PS Taky jsem to nestihl, držet mamku za ruku při odcházení.
V apríli bude 8 rokov, čo odišla tá moja...doteraz ma bolí, že som vtedy nemohla byť pri nej. Vraj odišla v spánku...ktovie...
gabi tá istá
před 8 měsíciPosielam objatie, Jirko
Gábinko, právě před chvíli jsem na jiném, neliterárním, ale tvořivém serveru psal něco v tom smylu, že někdy je třeba poděkovat (mám na mysli tobě) za posílení, povzbuzení vlastního (mého) pocitu, vědomí, že někde, jakkoliv daleko, žije citlivá, vřelá duše, jakkoliv mnohdy ona křehkost prohrává s hrubostí a zlobou.
Evženie Brambůrková
před 8 měsíciKrásné.
Vyhoď lógr na trávu na počesť Sjúzn :), Bene
gabi tá istá
před 8 měsíciTurka stále nepijem, nechutí mi. Iba ricoré s mliekom. Keby bolo čo, hodila by som si z balkóna, ale len raz. Bývam na 1. pschodí, spodná suseda by ma hnala. Pozdavujem, Ľoboš!
Jen menšina odcházejících a blízkých má to štěsstí. (snad se sem to slovo přeci jen hodí(
Na určité odlehčení dodám: Ale pití turků, přesněji řečeno zbavování se lógru odletem do trávy nepřevezmeš, viď? ;-)
gabi tá istá
před 8 měsíciJe to tak, Peťo.